Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ri@
, Datum:
16.06.2011 19:01
Haha, wij zijn hatstikke druk.
Eerst die grote doos leegslepen, wat komt er wat uit . . .
Daarna inventariseren: wat kan weg, wat bewaren we . . .
Fotootjes maken, (24) advertenties plaatsen op MP . . .
De eerste dingen zijn al opgehaald . . .
Nu die witte doos nog . . ., da's natuurlijk de grootste "hap"
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
16.06.2011 19:41
Zijn jullie allen uit de examenkandidaten?
Hier eentje geslaagd en nog eentje die in juli hopelijk klaar is :-))
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
16.06.2011 19:46
Wij hebben er geen meer in die categorie maar wel in de directe omgeving 4 exemplaren die allemaal geslaagd zijn. Hoera! De ouders zijn vaak nog blijer en opgeluchter dan het kroost zelf.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
17.06.2011 02:18
Ja, onze dochter is ook geslaagd!
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
17.06.2011 13:47
Jaaaaaa mijn kleindochter ook.Eerst een poos vakantie en dan weer een paar jaar door.
connie
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
17.06.2011 16:58
Felicitaties voor alle geslaagden!!
, Datum:
18.06.2011 15:27
Ik heb nu ook ontdekt waarom ik zo moeilijk afval!
Ik waste mijn haar namelijk met een shampoo,en tijdens het spoelen liep die shampoo langs mijn lichaam omlaag.Op zich niet erg...maar op het etiket staat:geeft meer volume...
Ik ben nu overgestapt op een afwasmiddel.
Het etiket is veelbelovend:Verwijderd al het vet,zelfs het meest hardnekkige!
Nu maar wachten op het resultaat..
, Datum:
18.06.2011 16:59
, Datum:
18.06.2011 22:57
Joepie, hij is vandaag al verkocht, die grote witte doos, ons kasteeltje op wielen . . .
Nu de rest van de inhoud nog . . . .
, Datum:
19.06.2011 01:23
Ria,daar ben je dan mooi snel van afgekomen! Heb je nog leuke dingen in de aanbieding?
Toevallig nog een zng.campingkastje/keukenkastje?
De heren zijn dit weekend weer met hun oude brommers op stap.
Zijn helemaal van hier naar Winschoten gereden.
Volgens mij heb je dan wel je bips in zessen :-))
Geplaatst door: ® JudithD
, Datum:
20.06.2011 20:02
De caravan is al verkocht dus het is geen spam, toch? Wij hebben afgelopen vrijdag 3 advertenties op Marktplaats gezet. Daarbij een link naar dit filmpje dat ik vrijdagmiddag maakte van onze caravan, voortent en luifel. We werden platgemaild en gebeld, zaterdag heeft de eerste kijker alles gekocht en vandaag hebben we afscheid genomen van ons lief Kipje. Ik hoop dat de nieuwe eigenaren net zoveel plezier er van hebben als wij hadden.
http://www.youtube.com/watch?v=U3jrX8Fz6HU
p.s ik zou het zeer bijzonder knap vinden als iemand een camping herkent...
, Datum:
21.06.2011 18:36
Lili@n,
Helaas, dat praktische camping/keuken/kookkastje was al snel verkocht. Hebben nog een paar dingen, zoals een droogmolentje etc. staat allemaal op marktplaats . . . . .
Och het zijn geen grote bedragen, maar het ruimt wel lekker op !
Ja dat kippie . . . . grappig
Mooie opname's, mooie voortent én luifel . . .
Niet te vergelijken met ons "kasteeltje" die was van 2005, kost toch wat meer (moeite), maar is gedaan . . .
Jullie ook gefeliciteerd met de verkoop, op naar de volgende fase !
, Datum:
21.06.2011 19:39
Ik gok op de municipal van Selestat, vrij in het begin van het filmpje. En de caravan is nu wellicht bij iemand van het caravanforum, want daar kwam deze omschrijving ook precies voorbij.
Caravan zag er prima uit!
, Datum:
22.06.2011 01:05
Judith, het zag er allemaal zonnig uit.Vooral die gele gordijntjes en dito overtrek met de zon die er doorheen scheen,
heel fleurig.IkEr is toch altijd een beetje 'verdriet' bij als je je huisje verkoopt. Er zijn zoveel herinneringen in en aan zo'n eigen caravanstekkie. Tenminste die had ik altijd wel. Weet niet hoe of het jullie vergaat, misschien ben ik wel te emotioneel met die dingen.
Ria ik heb inmiddels een campingkastje, ik hoef hem niet speciaal voor de camping, maar gewoon als kastje om iets in op te ruimen.Neemt niet veel plaats in en als het niet meer nodig is,klap ik hem gewoon in.
De campingdroogmolen gebruik ik achterthuis, heb hem in een
paal staan, zodat ie wat hoger is, wil prima.
Geplaatst door: ® JudithD
, Datum:
23.06.2011 16:44
@ Irene1, nee, geen Selestat. Ik denk dat je het gedeelte bedoeld met het huisje er bij op? Op die camping die je in de video ziet hebben we wel het mooiste sanitair ooit gezien, (Au Bois Joli in Andryes)
Ik had inderdaad een beetje moeite bij het afscheid, we hadden er zoveel zelf aan veranderd en verbeterd. Maar we gaan nieuwe herinneringen kweken met een andere.
, Datum:
23.06.2011 23:23
, Datum:
23.06.2011 23:37
Klopt geen hout van. Ik durfde eenmaal in te voeren dat ik de zijstraatjes van de stad invoer op de navigatie, en ik ben vervolgens een stadse stapper. Ik denk dat dit een reclametestje is voor een culturele hoofdstad of zo. (Verder was ik van de kazen, de rust en de eigen auto. Stiekem hoopte ik als uitslag op een kortingsbon voor de vrachtpatser ;-))
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
24.06.2011 10:18
Inderdaad, klopt niks van. Ik "zou het bruisende nachtleven niet aan me voorbij laten gaan". Haha, 'snachts luister ik naar de uilen op de camping:)
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
24.06.2011 16:26
Nou bij mij klopt het ook niet. Dus heb ik de test 4x gedaan, met telkens andere antwoorden. Maar ik ben en blijf een stadse stapper.
Dus dat klopt voor geen meter, hoewel..
Ik ga dinsdag wel naar Berlijn voor een korte vakantie;)
, Datum:
25.06.2011 13:59