Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
04.04.2012 18:37
hai Ilse,kan het weer met pasen?Dat witte goud?
Verheug me er al op,mmmmmmmmmm
Geplaatst door: ® Ilse
, Datum:
04.04.2012 19:27
Kan net Connie! Aanbod is nog minimaal, temperaturen zijn nu te laag voor de Asperges. Maar doordat we de afgelopen weken zo'n prachtig weer hadden, zijn ze al boven de grond gekomen! Heb sinds maandag de winkel open, hoop dat ik met Pasen wat te verkopen heb.....Dus Connie, mocht je de komende maanden met je campertje weer in de buurt zijn, krijg je van mij een kilootje mee!
, Datum:
04.04.2012 19:31
hihihi wat lief van je....
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
04.04.2012 19:45
Ook leuk: onlangs van onze dochter en kleindochters een overnachting plus ontbijt in een hotel in Franeker gehad. Gisterochtend (03-04) erheen. Verrassing 1: als randstedeling gooi je 2 euro in de parkeermeter... kun je ruim 5 uur voor staan! Eerst het Planetarium op ons gemak bekeken en goede uitleg gehad. Zeker de moeite waard. Daarna koffie en een heel goed broodje in het restaurant ernaast; leuke bediening en leuke prijzen. Franeker rondgestruind en toen - we waren toch halverwege - naar Pieterburen, de Zeehondencreche bezocht. Is evengoed nog een eind rijden, maar zowaar daar zon gehad en veel gezien en geleerd. Terug naar Franeker - diner - en in een heel goed bed lekker geslapen. Vanmorgen uitgebreid ontbijt en toen op naar Harlingen. Zeker de moeite waard en veel mooie schepen en huizen gezien. Helaas stortregen, dus maar weer de dijk over naar West-Friesland. Harlingen doen we nog een keertje komende zomer. Hoop gezien van en geleerd over ons eigen land... ook wel eens aardig om te doen!
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
04.04.2012 20:04
Connie, dat gaan we zeker proberen te kijken! Leuk!!
Ilse, mijn schoonmams is zeker erg blij dat het seizoen weer van start is.
Digi, ik hoop dat je onwijs hebt genoten!! Ook ons landje biedt veel moois.
Geplaatst door: Erik
, Datum:
04.04.2012 20:12
Connie,
Ik zal het campertje zeker herkennen :)
Succes vrijdag.
Geplaatst door: Theo
, Datum:
04.04.2012 20:17
Kom wel eens voor mijn werk in Franeker en rij dan vanuit Twente zoveel mogelijk binnendoor ...heerlijk rijden zonder stress en Franeker is een mooi stadje ..
En de asperges .....we gaan dus weer een smultijd tegemoed ..heerlijk dat witte goud
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
04.04.2012 21:18
, Datum:
04.04.2012 22:46
die zit er nog steeds op,aan voor en achterkant....;-)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.04.2012 23:11
Connie,wat leuk!Als ik er aan denk zal ik kijken!
Over opnames gesproken..Wij waren maandagmiddag op de jeu de boulesbaan en zagen in het park ernaast een man op een bankje zitten die gefilmd werd.Hij was druk aan het wijzen en aan het praten maar waarover het ging wisten we niet.Enfin even later
staat er een geluids- en cameraman bij ons aan de baan en die filmt het gebeuren .Nu was het spelletje van de anderen bijna afgelopen en de meesten zaten al op de bank, omdat hun "potje" ten einde was,maar Hans en ik en nog twee personen hadden nogal een lang potje.Nu zijn wij niet direkt de sterspelers van het veld, dus wij voelden ons al wat ongemakkelijk bij het zien van die twee heren.Bleek dat het van "Hart van Nederland" was en dat ze nog wat opnames nodig hadden van het park en dachten dan zetten we ook het jeu de boulen erop.Bij het zien van een camera worden sommige mensen zichtbaar nerveus en gaan gek doen of aandacht vragen.Er kwamen dus ineens weer een stoet mensen op de baan om te spelen.
Wanneer het uitgezonden werd vroeg men.Met de Pasen was het antwoord in het kader van de lente. Nou jullie zijn gewaarschuwd, het kan zijn dat wanneer je naar dit programma kijkt met de Pasen één van ons voorbij komt.
, Datum:
04.04.2012 23:53
Geplaatst door: emmy
, Datum:
05.04.2012 09:06
digi-oma, dan hebben jullie het in Franeker getroffen met parkeren dat is niet in heel Friesland zo in bijv. Drachten kost 4.6 minuut
(hoe verzinnen ze het) 10 eurocent en kun je dus voor 2 euro anderhalf uur parkeren. Wij hebben vaak het gevoel dat we in de randstad goedkoper kunnen parkeren dan in Drachten
, Datum:
05.04.2012 12:02
Help: ik heb tijdelijk een oudere Medion-laptop te leen van vrienden. Heel lief, maar ergens staat de F-toets combinate aan.
Zelf zijn ze even onbereikbaar, maar ik moet dus de blauwe F-toets met een vinger ingedrukt houden anders krijg ik cijfers in plaats van letters. Zo d4s en dat z5et er n5et 45t!
Wat moet ik hieraan doen ... Dan2 a3vast...
Geplaatst door: ® JudithD
, Datum:
05.04.2012 14:20
@ Digi-oma: even geplakt van de MS site:geen idee of het helpt.
Letters worden cijfers op een notebook
Een notebookcomputer moet draagbaar zijn en daarom is het toetsenbord compact uitgevoerd. Dat betekent dat sommige toetsen een dubbele functie hebben. Dubbele functies ben je ook al gewend van een gewoon toetsenbord: met Caps-Lock bijvoorbeeld schakel je van kleine letters naar hoofdletters, met Shift kies je de tekens die bovenaan de cijfertoetsen staan en met NumLock krijgt het blok numerieke toetsen aan de rechterzijde van je toetsenbord een cursorbetekenis.
Hoewel een notebook geen apart numeriek toetsenblok heeft, zit er wel een toets NumLock op. Door die toets in te drukken krijgen de toetsen J, K en L de betekenis van de cijfers 1, 2 en 3. Hier vind je de verklaring waarom je een cijfer 2 te zien krijgt, als je op de lettertoets K drukt: de NumLock-toets staat aan. Druk even op die toets en het probleem is verholpen. Dikwijls is de NumLock-toets ook een combinatietoets en moet je tegelijkertijd de Fn-toets indrukken: dus druk op Fn+NumLock om het numerieke deel van het toetsenbord in- en uit te schakelen.
, Datum:
05.04.2012 18:05
JudithD, je bent fantastisch... jouw tip was helemaal goed.
Reuze bedankt... groet digi-oma
, Datum:
05.04.2012 18:26
Irene1, wil je mij even privé mailen... post naar jou krijg ik weer terug, ondanks het gewijzigde mailadres.
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
05.04.2012 19:36
, Datum:
05.04.2012 23:39
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
06.04.2012 00:30
@Emmy: ik moet je teleurstellen. parkeren voor twee euro per anderhalf euro gaat je in de Randstad niet lukken, in ieder geval niet in de centrums van de steden.
, Datum:
06.04.2012 00:57
Frankrijk op de ANWB Kampeerdagen 2012
Image
Het Frans Bureau voor Toerisme is goed vertegenwoordigd tijdens de ANWB kampeerdagen die 21 en 22 april in Oudekerk aan de Amstel georganiseerd worden. Bezoek onze tent en maak kennis met onze exposanten die u graag willen adviseren over uw kampeervakantie in Frankrijk