Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
30.03.2012 22:50
Een vroegere schoolvriendin,een oude liefde,die aardige mensen die u op vakantie uit de brand geholpen hebben.Iedereen heeft wel iemand met wie hij opnieuw in contact zou willen komen. Maar zelfs met Facebook,Google en Twitter voorhanden is niet iedereen makkelijk te vinden. Voor die lastige gevallen is er www.iemandzoeken.nl Zoekt u iemand of staat u open voor contact met iemand die u uit het oog verloren bent? Laat dan gratis en vertrouwelijk uw gegevens achter in het Contactregister op www.contactregister.nl
Als beide partijen hierin te kennen hebben gegeven dat ze elkaar willen zien, kan het tot een hereniging komen.
(Bron: Er is post)
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
30.03.2012 23:57
@Irene1: Iedere stap die je op Internet zet wordt sowieso gevolgd, al is het maar via het internet archief (wayback machine). Via zogenaamde social media is het alleen nog makkelijker mensen terug te vinden. Maar ik schaam me niet voor mijn Francofilie. Als een kandidaat-werkgever daar een probleem mee heeft, dan maar niet.
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
31.03.2012 00:20
@Peter, je snapt vast de intentie van wat ik wel bedoel ;-)
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
31.03.2012 01:34
Zal mij worst wezen of iemand mij kan volgen op 't internet.
Wat worden ze dan wijzer?
Mijn interesses: Frankrijk, kamperen, rockmuziek, religie, eten...
Ok, wat weten ze dan?
Een atheistische, headbangende vreetzak die graag gaat kramperen in een land waarvan veel mensen vinden dat 't prachtig land is maar wel jammer dat er Fransen wonen.
Nou en.....??
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
31.03.2012 11:53
Marianne de eerste begin januarie 2000 en de tweede december 2009.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
31.03.2012 13:04
, Datum:
31.03.2012 22:16
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
01.04.2012 18:43
Even een vraagje... wie weet hoe de officiële naam is van de Jeep Caravan. Je hebt dus de oude klassieke Jeep (donkergroen en hoekig) denk aan de Camel race (ja, dan zijn ze geel), maar er bestaat een soort aanhanger waarin je ook kunt slapen; hoog op de wielen en vrij smal. Zo'n ding heeft kleine raampjes en is behoorlijk basic, maar wel heel sterk, dus principe caravan. Inderdaad van het merk JEEP. Zijn uitermate geschikt voor gebruik in ruig terrein of tocht door de woestijn. Kan er toch niet achter komen hoe ze die noemen... en nee... ik ga er geen kopen.
Geplaatst door: J
, Datum:
01.04.2012 20:24
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
01.04.2012 22:33
De laatste/onderste is het... de Defender van Landrover (1000 maal excuses, ik dacht Jeep en kon dat ding daar toch niet vinden). Reuze bedankt voor het meedenken.
Onze buren hebben zo'n ding een paar jaar gehad, samen met - jawel - de groene Landrover en zijn er drie of viermaal mee op pad geweest. Vandaag weer verkocht. Was niet echt comfortabel voor ruim 70-plussers; wel stoer!
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
02.04.2012 18:33
Nog niet vertoond: krintenstoete met snert, en dat allemaal omdat het te lang duurt voor er weer een appeltaartenparty plaatsvindt. Geweldig, we zien er naar uit.
Geplaatst door: Theo
, Datum:
02.04.2012 20:06
Zag vandaag foto`s van een "tentrailer " leek dus op het operahouse in Sydney ...zit wel een aardig prijskaartje aan vast...pak de tent maar weer komende vakantie
, Datum:
03.04.2012 23:59
Leuk hè Yeoman, het is uniek!
, Datum:
04.04.2012 00:03
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
04.04.2012 16:31
Een vraagje voor Tineke..
mag ik hier iets schrijven wat voor mij erg leuk is en voor mijn kennissen mss.ook wel herkenbaar?
groetjes van connie.
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
04.04.2012 16:56
Connie, je maakt me nieuwsgierig;)
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
04.04.2012 17:11
Connie, iedereen mag hier leuke dingen schrijven....dus jij ook ;))
, Datum:
04.04.2012 17:35
Nu dan,mijn campertje en ik komen as.vrijdag een paar minuutjes in beeld bij Koffie-MAX.Dus vroeg naar Hilversum voor opname.Er zullen er veel zijn die dat campertje en mij herkennen van deze beelden.Kijk maar en ik vind het spannend.:-)))
groetjes,connie
, Datum:
04.04.2012 17:35
Nu dan,mijn campertje en ik komen as.vrijdag een paar minuutjes in beeld bij Koffie-MAX.Dus vroeg naar Hilversum voor opname.Er zullen er veel zijn die dat campertje en mij herkennen van deze beelden.Kijk maar en ik vind het spannend.:-)))
groetjes,connie
Geplaatst door: ® ilse
, Datum:
04.04.2012 17:51
Ik mis hier nu het "vind ik leuk" knopje!! Leuk Connie, als ik het niet vergeet, ga ik kijken....Drukte is hier weer begonnen!