Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet
, Datum:
23.03.2012 00:18
reactie plaatsen duurde wat lang, kennelijk serverprobleempje. Anders had ik al wel gezien dat je hier niet in de buurt zit...
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
23.03.2012 00:21
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet
, Datum:
23.03.2012 00:43
Hier heeft men bij paar bejaardenhuizen ook ruimte gemaakt om te boulen, maar heb niet de indruk dat daar enthousiast gebruik van gemaakt wordt.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
23.03.2012 01:45
Hierbij een - niet al te best - filmpje van onze pétanquevereniging "De Bouledozers" te Zwaag
http://www.youtube.com/watch?v=-mRDOJeDi6Y&feature=related
We hebben zeker wedstrijdteams; ook een paar jongerenteams, die het goed doen. Verder eigen wedstrijdshirts.
We kunnen vier en soms vijf middagen en avonden in de week sepelen; ook tijdens de winter. Op woensdagavond en zaterdagochtend trainingen voor de wedstrijdspelers. Mijn man en ik hebben allebei een licentie Nederlands/Frans om wedstrijden te mogen spelen. Op donderdagmiddag zijn alle 16 binnenbanen vol (dus met 64 spelers) bezet. Wij gaan altijd op donderdagmiddag, soms zaterdagmddag en af en toe een wedstrijd op zondag. Een nieuwe site is in aanbouw... de vorige was oubollig.
Geplaatst door: frank
, Datum:
23.03.2012 19:57
Wat een professionaliteit hier!
Mijn vrouw en ik kwakken die ballen eigenlijk alleen op de camping op vakantie, als leuk en soms sociaal tijdverdrijf. Allebei een setje Obut van 35 Euro bij Leclerc in Verdun aangeschaft.
Zonder enige training, gezamenlijk toch al een keer een Duits en een Deens echtpaar verslagen. Aan Fransen wagen we ons voorlopig nog maar niet:-)
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
23.03.2012 22:01
ik zie marianne nooit meer!
Geplaatst door: tineke
, Datum:
24.03.2012 21:31
Connie, ik weet niet welke Marianne je bedoelt, maar er heeft vandaag een Marianne op het fotospelletjes-topic gereageerd.
, Datum:
24.03.2012 22:59
Hallo,ik bedoel Marianne en niet Marianne (junior)
gr.connie
, Datum:
24.03.2012 23:01
Trouwens van de week contact na lange tijd gehad met Gerard Pikart.Was weer ouderwets....
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
24.03.2012 23:50
O, wat leuk Connie, hoe is het met hem?
Kan me voorstellen dat dat gezellig was, bevalt hem het wonen goed in België?
, Datum:
25.03.2012 01:19
Hij bood me een virtueel wijntje aan zoals jaren geleden,hahaha
Maar chatbox is niets meer...
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
26.03.2012 00:51
Nee, dat zal ook wel niet, daar zie ik geen mensen meer, kan wel opgeheven worden.Jammer hoor, het was altijd heel gezellig!
Geplaatst door: Ri@
, Datum:
27.03.2012 23:35
'k Denk, dat er nu velen "chatten" via Hyves en/of Facebook !
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
28.03.2012 00:03
Tja, heb op mijn site ook een chat waar het ooit elke avond wel gezellig was. Nu zie je er zelden meer iemand, den k inderdaad dat velen twitter en facebook toch handiger vinden. Voordeel van een chat (althans die bij mij) is natuurlijk dat wat je in een opwelling roept niet zo maar voor de eeuwigheid en voor de goegemeente bewaard blijft.
, Datum:
28.03.2012 10:39
Maar op de chatbox van c-f zaten we bijna elke avond met soms wel 10 mensen tegelijk.Af en toe kwamen er nieuwe gezichten voorbij en werden dan gezellig opgenomen.En door persoonlijke vragen en antwoorden,direct gesteld is nooit een wanklank geweest.We hadden ook een jaarlijks treffen in Scherpenzeel,wat zeer gezellig was.Zo zag je de mensen eens waar je bijna dagenlijks zat te beppen.;-)
Ik heb er leuke contacten aan overgehouden.
groet van connie
Geplaatst door: tineke
, Datum:
30.03.2012 11:45
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
30.03.2012 14:15
Hier absoluut geen twitter, hyves of facebook. Iedere digitale stap die je zet, wordt gevolgd. Leuk als je solliciteert en je toekomstige baas leest over je capriolen in Frankrijk. Echt niet hoor ;-)
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
30.03.2012 14:36
Leuk filmpje Tineke, maar dat zit er voor mij met 2 kunstheupen niet meer in.En ik ben nog lang niet zo oud als de vrouw in het filmpje.Fantastisch als je op die leeftijd nog zo fief en lenig bent!
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
30.03.2012 15:27
Een lotgenoot zo lees ik.
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
30.03.2012 20:55
@Dik Trom,ook heupprotheses? Al lang? En hoe bevalt dat? Ik heb in 2011 2 nieuwe heupen gekregen.Jemig, dat klinkt wel echt bejaard vind ik;)