Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
17.02.2012 13:54
Geplaatst door: Brend@
, Datum:
17.02.2012 14:25
Dank je Lilian, je kaart was mooi op tijd hoor. ;-)
Waar zijn jullie geweest? Lekker hoor er even uit. Wat een heerlijk weertje hier vandaag, lekker warm (vergeleken bij vorige week) en een heerlijk zonnetje. Laat het voorjaar maar komen.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
17.02.2012 23:53
Daar kan ik maar een ding op zeggen Brenda: Helemaal mee eens !!!
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
18.02.2012 14:19
Hebben we veel carnavalsvierders hier op het forum?
Gisteren voor het eerst sinds jaren een avond op stap geweest en dat was leuk! De lap leer in mijn mond vanmorgen wat minder evenals de mist in mijn hoofd, maar met een stevige boswandeling is alle leed weer geleden.
Morgen naar de optocht, mits het droog blijft en dan zit carnaval wat mij betreft er alweer op.
, Datum:
18.02.2012 23:19
Ik denk dat die vierders momenteel ergens anders zitten dan achter hun pc :-)) er kunnen best wel carnavalfanaten onder
de "cf-forummers" zitten.We zullen afwachten of zij zich melden
en ons wat te vertellen hebben.:-))
Geplaatst door: Ri@
, Datum:
19.02.2012 18:26
De échte fanatieke carnavalvierders komen pas dinsdag weer boven water . . .
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
19.02.2012 19:22
Dinsdag? Dan is het echte carnaval nog in volle gang, woensdag is er voor de kater. Beetje feestbeest zien we pas donderdag weer...
, Datum:
20.02.2012 00:48
Am Aschermittwoch ist alles vorbei
die Schwüre von Treue sie brechen entzwei
Von all deinen Küssen
darf ich nichts mehr wissen
Wie schön es auch sei
dann ist alles vorbei
Trink auf die Freude, denn heut ist heut
das was erfreut, hat noch nie gereut
fülle mit Leichtsinn dir den Pokal
Karneval, Karneval
Hast du zum Küssen Gelegenheit
Mensch dann geh ran mit Verwegenheit
Sag niemals nein, wenn das Glück dir winkt
bald das Finale erklingt
Am Aschermittwoch ist alles vorbei
http://www.youtube.com/watch?v=2ySWiNXDHU8&feature=related
, Datum:
20.02.2012 11:29
Woensdag is het haringhappen. Dat haal ik iig niet, de griep heeft me ingehaald. Tussen alle hoestbuien door veel slapen, zo mogelijk lezen en af en toe even achter de pc. Alle spieren doen inmiddels zeer van het liggen. Alaaf ;-))
Geplaatst door: ilse
, Datum:
20.02.2012 12:09
Beterschap Irene! Wij hebben een rustige carnaval. Gisteren naar de optocht wezen kijken en even op stap. Vanavond misschien nog naar het halve zolenbal en dan is het einde carnaval voor ons. Daarentegen heeft onze oudste van bijna 13 de smaak te pakken....is niet thuis te houden! Ze hebben ook een leuke vriendengroep en één vriend is jeugdprins, vandaar dat ze met zijn allen nu in de jeugdraad van 11 zitten.
, Datum:
20.02.2012 19:20
Dank je Ilse. Hier nog een tweede zieke, die is iig op tijd thuis ;-). De andere twee gaan flink op stap, dus ik weet wat je meemaakt. Vanmiddag even gewandeld met de hond en dat was fijn. Nu voel ik alle spieren weer, heb er meer dan anders lijkt het ;-)
Franka K. heeft 't Jepke ontvangen, leuk!
Geplaatst door: Dave
, Datum:
20.02.2012 20:51
Er zullen weer veel mensen ziek gemeld worden deze week. Weinig weerstand zo net na de winter en dan is carnaval net iets teveel van het goede.Weinig slapen,(te) veel drinken, maak je borst maar nat...
Geplaatst door: mar
, Datum:
21.02.2012 23:39
acchhh watjes..Carnaval goed overleefd. Nu de vakantie nog doorkomen met 3 kleine mannen die op een of andere manier meer lol zien in achterelkaar aan rennen door huiskamer en keuken dan dat ze dat buiten doen....Dat breekt meer op dan hossen/drinken optocht kijken ;-).
Trusten dus mijnerzijds.
, Datum:
22.02.2012 12:51
, Datum:
22.02.2012 13:35
Watjes in mijn hoofd mar ;-) Maar de carnaval zit erop. Kreeg net nog 2 tieners thuis met de resten schmink tot ver in hun nek, die mochten eerst de douche in. Hadden ook een gast uit Friesland die helemaal verbaasd was over de mooie praalwagens in de diverse optochten. Het is dus niet alleen zuipen, maar er komen echt hele mooie dingen voorbij in deze dagen.
Heb met je te doen Mar, ben eigenlijk wel blij dat we uit de kleintjes zijn. Ik heb naast de "tiemerperikelen"een goed boek onderhanden en vanavond ruimt de sauna hopelijk de laatste restjes griep uit mijn bovenkamertje.
, Datum:
22.02.2012 17:11
heb hier een hele hele hele grote stapel nieuwe boeken liggen (net jarig geweest en veel gekregen).
Waar ik amper aan kan beginnen.
Op een of andere manier lukt dat alleen op vakantie..moeten ze wachten tot mei.
Maar idd lezen overdag is echt onmogelijk...
Nog 2 dagen vakantie ;-) In het weekend ga ik naar antwerpen met vriendinnen: shoppen/eten/stappen en zeker geen mamammmmmmaaaaaaa
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
22.02.2012 17:20
, Datum:
22.02.2012 18:10
Wat heerlijk Mar! Heb je de solden nog, of zit die er al weer op? Vorig jaar had ik prachtige laarzen voor weinig ;-)
Boeken gaan er hier alle dagen doorheen, ik kan echt niet zonder.
, Datum:
22.02.2012 23:46
Geen idee of het uitverkoop is. Maakt me ook helemaal niet uit. Gewoon eten, drinken, kletsen en geen gejammer. Make my day. Wat zeg ik weekend!
Wellicht kan ik mijn man wel opvegen zondag ;-) Ach mag hij maandag uitrusten op zijn werk.
(een van zijn uitspraken tijdens een vakantie: "volgende week begint mijn vakantie eindelijk.." hij bedoelde dat ie weer mocht gaan werken..duss..)
, Datum:
23.02.2012 09:06
Yeoman, VAN HARTE GEFELICITEERD en nog VELE JAREN in GOEDE GEZONDHEID !