Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
02.01.2012 09:12
Iedereen mag foto's bij zijn mening zetten met behulp van
http://img854.imageshack.us/
GEEN 'familie-kiekjes', maar graag foto's, die een goed beeld van de camping geven!
En NIET ALLEEN FOTO'S, maar OOK graag EEN MENING erbij!
Het is niet de bedoeling, dat campingeigenaars foto's bij de meningen gaan zetten, want de foto's moeten gekoppeld zijn aan een geschreven mening en campingeigenaars mogen zelf geen mening over hun camping geven.
Alleen links naar imageshack zijn bij de meningen aanklikbaar (zorg dat er een spatie voor en na de link staat!)
Gebruik een image size voor een 19 inch monitor of groter.
Imageshack is gratis en eenvoudig. Je hoeft je niet te registreren. Je klikt op Browse, selecteert de foto's die je wilt uploaden, en klikt vervolgens op "Upload now"
Als het uploaden klaar is, dan klik je op de web player URL en met kopiëren en plakken voeg je de url voor de slide show toe aan de mening.
Als je al een mening hebt gegeven en er alsnog foto's bij wilt plaatsen, kan je je imageshack-link mailen naar info@camping-frankrijk.nl met daarbij de vermelding bij welk meningnummer de link geplaatst dient te worden.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
02.01.2012 11:37
@Lilian, jij bedoelt wellicht Frankrijkgek.nl? Daar heb ik indertijd ook foto's voor verstuurd, was ook een erg leuk initiatief.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
02.01.2012 11:57
http://www.campingfoto-frankrijk.nl/
Deze website is het. Nog steeds opvraagbaar maar wordt niet meer bijgehouden. Jammer had nog foto,s doorgestuurd maar werden niet meer verwerkt.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
02.01.2012 12:14
@ Tineke: wat betreft foto's bij meningen. Zou je er geen nieuw topic aan wijden? Dit topic wordt niet door iedereen gelezen vlgs mij(vanwege hoe hoge leutergehalte) en oudere topics vaak ook niet meer, althans ik spreek voor mezelf.
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
02.01.2012 13:38
Is gebeurd, Jen!
Er was al een topic over foto's bij de meningen, maar voor alle duidelijkheid heb ik er toch maar even een nieuw topic aan gewijd.
Het komt binnenkort ook op de camping-informatie-pagina's te staan, bij "Plaats nu uw mening".
Geplaatst door: ® gerrit
, Datum:
02.01.2012 14:35
Een nieuw jaar, met nieuwe kansen, nieuwe ideeen en nieuwe vakanties. Het uitstippelen is weer begonnen. Ik wens jullie allemaal een jaar met (een) goede vakantie(s)in goede gezondheid, zonder regen en met veel warmte.
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
04.01.2012 01:11
Johan en/of Tineke: Misschien een wat "domme" vraag, maar waarom zijn de foto's die nu bij de meningen geplaatst kunnen worden zo klein of een enkele keer weer groot?Ligt dat misschien aan de instelling van mijn computer of is het wat anders?
Ik zou het wat mij betreft wel wat groter willen bekijken :-)
Geplaatst door: tineke
, Datum:
04.01.2012 12:53
Lilian, dat komt omdat sommigen het verkeerde formaat instellen.
Er dient een image size voor een 19 inch monitor of groter gebruikt te worden en dat moet je instellen, vóórdat je de foto's installeert.
, Datum:
05.01.2012 02:10
Oké duidelijk! Bedankt voor je antwoord!
, Datum:
05.01.2012 02:29
, Datum:
07.01.2012 23:39
La Vallée du Loir ligt op zo'n twee uur rijden ten zuiden van Parijs.De grootste charme van de franse Vallée du Loir is de rust. Dat moet zo blijven maar de streek is te mooi om helemaal te verzwijgen.
www.vallee-du-loir.com
Geplaatst door: Jen
, Datum:
08.01.2012 19:12
Het oorspronkelijke topic is gesloten maar ik wil nog wel even kwijt dat dit een zeer informatieve site is waar veel mensen plezier aan beleven en vakantieinfo opdoen. De webmasters/initiatiefnemers worden zo af en toe de hemel ingeprezen, gefeliciteerd enz.(hoeft van mij nu ook weer niet) Nu komt er wat extra reclame en men buitelt over elkaar heen om het te bekritiseren en om de reclame te bannen.
Schaam jullie. Typisch NL. Voor niets gaat de zon op ( nog wel)
, Datum:
10.01.2012 00:09
't is inderdaad even wennen met de reclame ertussen,tsja mooi is het niet maar wel functioneel voor de beheerders toch?
Geplaatst door: Carly
, Datum:
11.01.2012 14:49
Pas op Nederlanders, volgende week woensdag 18 januari komt de nieuwe Belgische 1ste minister bij jullie op bezoek, jullie belastingen gaan verhogen, want AL wie Nederlands praat moet BETALEN, alé bij ons toch, hopelijk niet bij jullie ;-)
, Datum:
11.01.2012 22:10
Carly, wat is dat nu weer voor een ongein ;-))? Hebben ze wat bedacht bij jullie of althans die 1e minister en zijn trawanten, zolang geen regering gehad en dan ineens van dat soort grappen?
Vertel!(Ik houd mij niet zo bezig met de interne aangelegenheden van België.)
Geplaatst door: Carly
, Datum:
11.01.2012 23:56
We hebben weer een regering, waar geen enkele vlaming beter van word, maar de Waalse 1ste minister die bijna geen Nederlands kan spreken komt bij jullie op bezoek volgende week woensdag, voor de goede samenwerking van beide landen, maar hou jullie geldbuidel dicht, dat is zijn specialiteit, geld aftroggelen van al wie Nederlands spreekt
Geplaatst door: Cora
, Datum:
12.01.2012 02:22
Ach Carly, is hier geen probleem hoor, wij Nederlanders passen ons in alle omstandigheden aan. Wordt er toch gewoon Frans gesproken haha. En met geld geven, tja hebben we ook geen problemen mee.
, Datum:
12.01.2012 16:24
O,zit dat zo Carly.Ja dat ligt altijd gevoelig een Waal als 1e minister.Ik heb laatst een video presentatie gezien, ik kreeg hem toegestuurd van een landgenoot van je, vroeger hier ook wel veel op het forum. Daarin werd uitgelegd hoe dat nu precies zit met al die politieke verhoudingen in België. Dat is nogal wat,zó ingewikkeld.Ik weet niet of ik het nog ergens bewaard heb.
Ook met de indelingen van de verschillende provincies,gewesten enz.daar kom je als leek helemaal niet uit!
Wat dat bezoek betreft, hier zullen de heren politici wel het beste beentje voorzetten om hun geleerde schoolfrans te spreken.
Toen ik vroeger een baantje had als telefoniste en ik naar Brussel moest bellen, deed ik net alsof ik helemaal geen frans kon..........ik wilde ze daar even lekker laten zweten, dan kwam er toch magertjes een beetje nederlands naar boven, haha, ik kan er nog om lachen!
Weet je wat ik wel heel goed vind bij jullie is, dat de kinderen op school les
krijgen in nederlands en tevens frans. Dat is toch geweldig, dat je tweetalig wordt opgevoed, zit je nooit meer met taalproblemen in Frankrijk. Wat mij betreft mogen ze dat ook in Nederland invoeren. Omdat wij hier kort bij de duitse grens wonen en wij vroeger als kind veel naar de duitse tv keken en hier relatief veel duitsers in de winkels komen/kwamen, hebben wij een aardig
mondje duits leren spreken.Op de nederlandse tv was destijds
overdag en vroeg in de avond nog niets voor kinderen.
Jammergenoeg kunnen kinderen van nu praktisch geen duits meer.
Natuurlijk wel engels,want dat is de voertaal tegenwoordig.
Dus moeten de jeugdige nederlanders en jeugdige duitsers maar engels met elkaar spreken.
Ik zal het volgende week woensdag eens in de gaten houden met
dat bezoek uit België en hoe het afloopt :-))
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
13.01.2012 22:12
Iets heel anders, helaas zien we geen mogelijkheid om zelf te gaan en ik heb binnen de fam/kennissenkring geen belangstellenden gevonden: ik heb ter overname van hotelkamerveiling 1 overnachting voor 2 pers. incl. ontbijt in het Best Western Zandvoort te boeken voor 1 februari a.s., kosten E 33,-- Indien iemand belangstelling heeft kan hij/zij me mailen.
, Datum:
17.01.2012 00:36
Dit topic was nu wel heel ver weggezakt.Tineke ik heb een vraag aan je over een camping die je vermeld hebt en waar ik het bestaan niet van af wist, maar wel belangstelling voor heb, maar ik denk dat ik hem stel via de gewone mail,want anders krijg je hier misschien discussies, die dan weer nergens naar leiden en daar schiet je ook niks mee op.