Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Car2
, Datum:
30.11.2011 19:02
Je kunt ook bij je pincode een postcode opzoeken, de plaatsnaam moet je dan onthouden. Weet je hem niet meer, dat zoek je van de plaatsnaam de postcode op en dan heb je de pincode weer. Je mag altijd 3x gokken, gniffel gniffel. In het ergste geval doe je een oproep op dit forum en dan komen we je allemaal redden (bezoeken).
Volgens mij kun je ook de pincode van je credit laten aanpassen naar de pincode van je bankpas. Tenminste dat hebben wij gedaan, maar die zijn van dezelfde bank.
, Datum:
30.11.2011 19:06
@Lilian, heel erg bedankt voor je felicitaties, maar Irene was jarig ;-)
Mijn verjaardag duurt nog wel 6 maanden
Geplaatst door: Jen
, Datum:
30.11.2011 19:21
Bedankt voor de reacties tot dusver. In feite pas ik ongeveer dezelfde methodes toe als in jullie reacties; ik verstop de pincodes/passwords in namen en telefoonnummers, in de aparte telefoonnummerbijlage van mijn agenda(kan ik elke nieuw jaar weer meenemen). Alleen het begint zo langzamerhand een complete warboel te worden.
Ik pieker hoe ik er een beetje ordening in kan brengen zonder dat het ten koste van de veiligheid gaat.
Lastig, dus als iemand nog een suggestie heeft??
, Datum:
30.11.2011 19:32
Doe het nooit zoals ik een keertje heb gedaan. Ze in een speciaal "pasword" programma.
Het programma was na een poosje niet meer op te starten, pffft, bijna was ik reddeloos. Gelukkig had ik nog ergens een papieren versie als backup in de kast.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
30.11.2011 20:11
Nog maar 3 weken, en dan hebben we de kortste dag alweer gehad. Geweldig!!!
, Datum:
30.11.2011 21:15
Ja, gelukkig. Ik heb echt een hekel aan in het donker naar je werk reizen en in het donker weer thuiskomen.
Maar Kerst en Oud en Nieuw moet het wel donker zijn, met lichtjes en kaarsjes gezellig schemeren. Dat lijkt mij niets als het in zomerseizoen (Australië?) zou zijn. Een keertje misschien leuk in een vakantie, maar zoals hier vind ik het precies goed.
, Datum:
30.11.2011 23:28
Geplaatst door: Brend@
, Datum:
30.11.2011 23:53
Wat grappig Irene, met daarvoor een zee met bootje, vis en een zon.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
01.12.2011 00:42
Denkelijk een heel artistieke landbouwer/campingeigenaar met een prima maaier; weer iets anders dan de eeuwige graancirkels.
Is de Tour de France er misschien langsgereden? In die periode zie je via de opname's uit de TV-helicopter de mooiste dingen... ik mag graag naar de Tour kijken zonder ook maar één wielrenner te zien; die rijden me eigenlijk een beetje in de weg. ;-)
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
01.12.2011 07:59
Geplaatst door: Mar
, Datum:
01.12.2011 16:34
Jen in mijn mobiel staat een fictief persoon met een fictief nummer. Dat hele fictieve nummer zijn pincodes van 3 verschillende passen... (nou gok ik dat iemand die mijn aftandse telefoon jat niet al die nummers door gaat ploegen die erin staan en zo ziet dat er een nummer met 12 cijfers staat ;-))
Ik vind het superhandig..soms weet ik niet meer, hoef ik alleen even snel mijn mobiel te raadplegen die ik altijd wel bij heb.
En in deze tijd vindt niemand het meer raar dat je met je mobiel in je hand staat bij de kassa ;-)
, Datum:
01.12.2011 17:54
Leuk Tineke!
Vreemd dat geen enkele mening van de pal ernaast gelegen camping hierover schrijft. Of het zijn allen ouderen die daar gestaan hebben?
Lijkt me anders wel leuk met jongere kinderen.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
01.12.2011 18:07
Je kunt ook een fictieve naam verzinnen die gerelateerd is aan de pincode die je bedoelt. Anneke Barendsen in Neede is... ABN.
Geen idee of die echt bestaat hoor.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
01.12.2011 21:31
@Car2: bedankt voor de waarschuwing, het lijkt mooi en simpel maar zoals je zegt ook bijzonder link
@ Mar: 3 pincodes is nog te handelen, bij mij gaat het om minimaal 4 pincodes en een ruim tiental passwords zoals, kpn, creditcard (pincode plus een authorisatie wachtwoord en passwords om internetbetalingen te kunnen doen),bol.com, internetbankieren 5x, email 2x, en andere leveranciers waar je een internetklantnummer/wachtword/toegangscode voor nodig hebt om iets te kunnen bestellen.
@Digi: ik heb ook namen verzonnen, bijv fam Vis = visacard enz.
Maar ja, zoals gezegd het begint een beetje een chaos te worden waar ikzelf ook soms niet meer uitkom. En om op mijn geheugen te vertrouwen ????
Geplaatst door: Carly
, Datum:
01.12.2011 22:19
Pffff,wat een nacht, we hadden vannacht bij ons thuis een inbraakpoging, we hebben er nog achter gelopen, maar we konden ze niet vatten, de ene had een rode jas aan en er waren 2 negers bij hem, uiteindelijk zijn ze gevlucht met een wit paard.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
01.12.2011 22:24
Een traumatische ervaring lijkt me dat:-).
Geplaatst door: irmgard
, Datum:
01.12.2011 22:25
, Datum:
01.12.2011 22:28
Weer die twee met een zak op de rug? En die ouwe, sttt, heeft soms een schimmel tussen zijn benen.Hebben wij ook mee te maken gehad, maar tegenwoordig zoeken ze het elders.
, Datum:
02.12.2011 08:43
@Jen
Typ ze over in een worddoc (kun je ook nog beveiligen met een wachtwoord) en zet ze in je mailbox. Hoef je alleen je mail wachtwoord te onthouden
Ik heb ook een speciaal mapje in mijn mailbox.
Elke keer als ik een nieuwe account ergens aanmaak stuur ik mezelf een mailtje met die gegevens en verplaats dat mailtje in die map. Typ bijna altijd alleen maar de 1e twee karakters van de wachtwoorden als ik het wachtwoord zelf mag kiezen. Dit voor het geval dat de mailbox gehackt wordt.
Dus bij Account camping frankrijk, user Jennemen, wachtwoord "vertelikniet" iets als: CF-Jennemen-ve*
, Datum:
03.12.2011 19:04
148 bezoekers, waar zijn de dagen gebleven dat er een eentje voor stond?