Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
22.11.2011 11:47
Dik Trom; bovengenoemde site bij favorieten gezet en af en toe even lekker wegdromen...
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
23.11.2011 19:34
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
24.11.2011 11:35
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
24.11.2011 13:05
Leuk toch, Dik Trom. Al eens op een zomerse zondag een brunch genoten bij de molen even buiten Etersheim? Doen we eenmaal per jaar met vrienden uit Oosthuizen. Ook al het Dik Trompad gelopen? Route ligt bij de molen.
Even wat anders... afgelopen week vanaf de parkeerplaats in Hargen de duinen in. Wat heeft Staatsbosbeheer de boel daar verkl..t. Baknolweg deels verdwenen en nu sjokken door mul zand langs eindeloos schrikdraad. Tussen de bomen liggen over (al jaren) meters dor hout; niet de stammen uiteraard, maar wel de droge dennentakken... niet zo raar dat één vonkje een ramp kan ontketenen. We lopen er al meer dan 50 jaar, maar het wordt alleen maar lelijker. Dan maar weer via het Witte Kerkje in Groet of bij het klimduin de duinen in.
Geplaatst door: Carly
, Datum:
24.11.2011 21:32
Dik Trom live is nog meer de moeite en ondergetekende had dat geluk in juni dit jaar en het is heel jammer dat we door schoolverplichtingen volgend jaar niet samen naar het EK kunnen kijken. Als de Belgen er niet bij zijn ben ik altijd ook voor Nederland, moet wel ,of ik krijg geen eten van mijn half-nederlandse ;-)
, Datum:
24.11.2011 21:38
Carly Mocht Nederland in de finale komen dan willen we dat wel graag zien op Latapie want de finale is in het weekend van laag op hoogseizoen begin juli. Als jij met je gezin daar bent is het EK dus al voorbij. Jammer het is niet anders.
, Datum:
24.11.2011 21:45
Geplaatst door: Carly
, Datum:
24.11.2011 21:57
Knap zeg, voor mij ziet dat er ook goed uit, het mag rustig zijn, maar drukker ook, dan zit er leven in de brouwerij zeggen ze bij ons. We komen aan op 12 augustus volgend jaar ;-)
Geplaatst door: Jen
, Datum:
25.11.2011 08:44
Die wandelroutes vanaf het witte kerkje in Groet waren ook onze favoriete routes. En dan aan het eind van de wandeling nog even de uitkerktoren op waarvan je aan één kant het polderlandschap met in de verte de dijk van het IJsselmeer kunt zien en aan de andere kant de overgang van polder naar duingebied plus de Hondsbossche zeewering.
Een uniek plekje.Niet allemaal tegelijk heengaan nu.
, Datum:
25.11.2011 08:45
correctie ""uitkijktoren"" uiteraard
Geplaatst door: Car2
, Datum:
27.11.2011 20:30
@Irene 1:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
28.11.2011 11:55
Lili@n,
Vanuit Zwolle: Van Harte Gefeliciteerd met je ..e verjaardag !
Hoop dat jullie een gezellige dag hebben, in ieder geval is de zon er ook bij vandaag !
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
28.11.2011 11:59
Lilian,
vanuit het haagsche ,felicitaties en een gezellige dag.
gr.connie
Geplaatst door: Brend@
, Datum:
28.11.2011 12:04
Gefeliciteerd met deze mooie dag Lilian.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
28.11.2011 13:45
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria... Hieperdepiep.. Hoera !!!!! '-))
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
28.11.2011 14:04
Car2, dank je wel! ;-)
Lilian gefeliciteerd!
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
29.11.2011 00:41
Car, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik neem aan dat je jarig was :-))
Bedankt voor de felicitaties dames!
Ik heb een leuke dag gehad!
, Datum:
29.11.2011 08:42
Passwords: er zitten nog al wat creatievelingen op dit forum dus de vraag: hoe los je het password/pincode probleem op. Ik weet niet hoeveel ik er inmiddels heb, maar degene die ik weinig gebruik vergeet ik elke keer weer. Sta ik bij de eerste benzinestop in het buitenland en denk;wat was de pincode van mijn creditcard ook al weer. Allemaal hetzelfde password lijkt aantrekkelijk, maar is ook weer levensgevaarlijk.
Iemand ideeën c.q. tips?
Nu heb ik ze allemaal "verstopt" in mijn agenda maar daar verdwaal ik inmiddels zelf ook zo af en toe in, op zich wel veilig dus, maar owee als ik die kwijt raak.
Dus dat moet beter kunnen.
Geplaatst door: ® JudithD
, Datum:
29.11.2011 16:15
Mijn vader had in zijn tijd en mooi truukje voor de inkoopprijs weergeven op het kaartje wat aan de stof hing die hij verkocht: de middelste vier cijfers waren de inkoopprijs in guldens per meter aangevuld met het cijfer van de leverancier.
Mijn man heeft een lijstje met fictieve telefoonnummers bij zich waarbij de positie van de pincodes wisselt afhankelijk van de plek per familielid : zogenaamde telefoonnummer moeder (daar staat de pincode bijvoorbeeld vooraan, het gaat dan om de pinpas waar je het meest mee doet)oudste zus: vanaf cijfer twee in de rij, het gaat hier om de meest gebruikte creditcard, etc.
Voor ons volkomen logisch maar ik kan me voorstellen als dit niet handig overkomt.
Ik heb ze 'gewoon' in mijn hoofd, maar heb daarvoor wel mijn pincodes aangepast waar mogelijk. Rare combinaties van cijfers bijvoorbeeld. Setjes van cijfers waarbij getal 1 eén getal hoger is dan getal 3, en getal 2 eén lager dan getal 4, etc. Of combinaties van geboortedag van kind met verjaardag echtgenoot. Datum eerste ontmoeting met echtgenoot, datum trouwdag, etc.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
29.11.2011 17:20
Net als Judith maak ik combi's of plaatjes in mijn hoofd. Ik heb 'n code met een paardensprong (schaken), en een omgekeerde L.
Minder gebruikte pasjes vertaal ik naar tel nr's.
Plak letters van familieleden, je buren of weet ik wat aan elkaar en combineer die met je huisnummer, verjaardag of ??
Gewoon creatief zijn dus.