Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
05.11.2011 18:21
Goed van je te horen Car2! Ik had al visioenen van iemand die diep in zijn PC zat om alle boeken er weer in te stoppen ;-) Succes met je drukke programma!
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
05.11.2011 18:32
Wat een superweer vandaag hier in West-Friesland. Eerst een heel stuk gelopen door de duinen en bossen bij Hargen en Groet (komen we al meer 50 jaar regelmatig) en toen op het terras van Minkema in Camperduin de zon in de zee zien zinken... gewoon aan het strand, zonder glasplaten of terraskachels. Alleen een fleecejack. Er stond geen zuchtje wind en het terras was om 17.00 uur nog helemaal vol en dat op 5 november. Kop uiensoep erbij en puur genieten. Helemaal blij dat er een nieuwe strandjutter staat; niet zo mooi als de oude die destijds bij zijn voetjes was afgezaagd door bronsdieven, maar er is weer een jutter! Dik Trom weet wat ik bedoel.
Eind van de week Sinterklaasintocht... dat geloof je toch niet met zulk weer!
Geplaatst door: Jen
, Datum:
05.11.2011 18:56
Sorry Digi, eerst "'Sintre"" Maarten (mikmak)
, Datum:
05.11.2011 23:33
Jazeker Jen, aankomende vrijdag 11 november is hier in West-Friesland Sint Maarten. Van mij mogen ze komen zingen tot 20 uur, dan doe ik niet meer open en aankomende pubers met alleen een zaklantaarn moeten minstens een liedje zingen anders krijgen ze echt niets! Kindjes met een mooie (eigengemaakte) lampion krijgen wat extra's en dan mag er best een lampje op batterij in gemonteerd zitten; echte kaars hoeft niet. Nu nog even verzinnen wat ik ze zal geven...
, Datum:
06.11.2011 12:51
, Datum:
06.11.2011 14:49
, Datum:
06.11.2011 16:21
Was verleden jaar geweldig.
Vanavond hoop ik dat P. op tijd thuis is, dan gaan we een paar uur en dan maandag of dinsdag de rest van de route. Heb er zin in!!
Dutch Design Week was overigens ook super, afgelopen week. Eindhoven is goed bezig! Mijn agenda komt dagen tekort ;-)
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
07.11.2011 01:13
Wat kan een mens toch vervelend wezen.Om 't maar op z'n twents te zeggen: Sloerig in'n rakkerd.Ie vroagt oe echt of of d'r nog weer andere tied'n komt.Zit hier nu met een verhitte kop achter
het toetsenbord,moest ik eigelijk niet doen, maar ik kan niet slapen als ik ziek ben.Iemand nog een advies? Want zo gaan de uren wel erg traag.
Brenda beterschap gewenst met je dochter en Henk jij ook met
Astrid.En wat die Virus betreft die kan een eind ophoepelen!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
07.11.2011 10:29
Och arme Lilian.. mijn raad in barre tijden.. niet kunnen slapen? Zet zachtjes en lekker muziekje aan, klein koptelefoontje of zo'n 'oortje' op zodat een ander er geen hinder van heeft en je ontspant.. hebt niet meer het gevoel dat het zo nodig moet, dat slapen. Resultaat... juist, meestal zo vertrokken en lukt het niet dan geniet je in ieder geval van het muziekje en lig je niet te stressen.. '-)
Geplaatst door: truus
, Datum:
07.11.2011 11:40
dit hoort toch niet thuis op een frankrijk forum?? kunnen jullie niet beter lekker samen gaan msn- nen ??
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
07.11.2011 11:49
Even kijken op wat voor topic je reageerd Truus!
groetjes connie
Geplaatst door: truus
, Datum:
07.11.2011 16:27
waarom ?? we zitten hier toch op een frankrijk forum en niet op een of andere chat site of ben ik nou gek ??
, Datum:
07.11.2011 16:43
Nou Truus, over je geestesgesteldheid oordelen we hier niet hoor, maar misschien is het goed om even de topictitel te lezen. Dit ons dierbare zeurtopic is uit pure noodzaak ontstaan voor over het algemeen prettige bijzaken zodat de rest van dit forum juist gevrijwaard blijft van een heleboel onzin... We moeten onze praatjes toch ergens kwijt?
Overigens is er wel een poos een inpandige chatmogelijkheid geweest, toch komen we steeds weer 'hier' terecht. Truus.. kom er gezellig bij voor mijn part, maar neem het ons dit topic niet kwalijk, we kunnen niet zonder..
, Datum:
07.11.2011 18:20
Het ergste van alles is het dialect, Truus, het is bijna niet te volgen ;-) Dan lees ik nog liever Frans ;-))
Gewoan doargaon, zoiets??
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
07.11.2011 19:13
Annechie,
die chatmogelijkheid is er nog steeds, alleen wordt er de laatste tijd weinig gebruik van gemaakt.
Meestal was het om een uur of 10 's avonds 'gezellig' druk op de chat, dus misschien is het een idee om weer eens de chatbox op te zoeken!
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
07.11.2011 20:23
Tineke,
Dat is natuurlijk wel zo, dat de "chatmogelijkheid" er nog steeds is, maar éven reageren en iets "lozen" kun je hier op ieder moment ! Zelfs midden in de nacht .-)
Och Irene, dat dialect lézen is misschien moeilijk, maar moet je ons eens écht horen kletsen, dan heb je ook nog geen tijd om het nog eens opnieuw te beluisteren.
Geplaatst door: Diana
, Datum:
07.11.2011 20:49
Nou ik kan t best lezen hoor, heb in Riessen (rijssen) gewoond, nou daar kunnen ze goed plat proaten.
Maar ook in zwolle waar ik vandaan kom kunnen ze het wel.
good goan !
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
07.11.2011 21:17
Diana,
Joa, in Riesken, doar verkoapt ze achter de roamse koarke sigaern veur 'n dubke .-)
Niet te vergeliekn met 't zwols, haha, deurr woon ik ook heurr !
Mijn geboortegrond ligt nl op de grens Salland/Twente, net 100 meter aan de andere kant van de Regge.
Als ik "plat" praat, zeggen onze kleinkinderen: "oma, wat praat je toch weer raar".
, Datum:
07.11.2011 23:00
IK BEN OMA !!!! Heb net mijn eerste kleinzoon op schoot gehad, hij heet Luuk.. wat een bijzonder gevoel..
Geplaatst door: ® Cora
, Datum:
07.11.2011 23:02
Van harte gefeliciteerd. Leuke naam en wat zal je trots zijn!
Geniet ervan.