Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
03.11.2011 16:45
Oké.. Ergens in het voorjaar... bij mij? Wandelingetje door de Holterberg in lentetinten..?
Vele makke schapen in een hokje.. ;-))..?
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
03.11.2011 18:38
Jammer dat ik niet bij jullie in de buurt woon; Ootmarsum en Hardenberg ken ik wel; niks mis mee.
Maar waar ik even op attendeer: Vanaf 7 november bij de Lidl vier van die handige kastdeurhaken (ideaal voor de douches op de camping of thuis) voor net geen vier euro!
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
03.11.2011 19:40
Digi-oma,
Die haken nemen wij ook mee naar de stacaravans (mobil-homes) en/of andere huur-accomodaties. Daar zitten meestal niet veel haakjes, of ze zitten niet op de goede plek, superhandig !
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
03.11.2011 22:00
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
04.11.2011 00:23
Heel goed idee van die haakjes! Ik gebruik ze thuis ook!
Henk, ik wil je even melden, mocht je hier langkomen, nu lig ik in de lappenmand.Anneke begon er mee.Hans begon vanavond ook al te klagen. Ik kan het niet uitstaan, met zulk mooi weer buiten.
Vandaag nog wel op de Holterberg geweest! Het was er prachtig!
Dus Annechie, ik ben meteen voor je voorstel.
Geplaatst door: javi
, Datum:
04.11.2011 00:34
Lilian,
Vandaag nog 80 km door Salland gefietst o.a Luttenbergse berg en de Hellendoornse berg en daarna nog de Lemelerberg.Was nog zweten gelazen.Niet van de griep maar van de hoge temperaturen.Niet ziek worden allemaal met dit mooie weer.het weekend staat voor de deur en dan moet je niet in bed liggen.
Beterschap allemaal.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
04.11.2011 10:22
Allemaal bedankt voor jullie meeleven en wensen. Tussendoortje altijd prima en gezellig. We horen het wel. Mocht de temperatuur in 't voorjaar niet geweldig zijn, dan heeft Astrid wel een idee om de soep te vervangen door snert. (en die is ook altijd machtig lekker, al zeg ik 't zelf)
, Datum:
04.11.2011 10:44
Ooooh Astrid, daar zit je aan vast hoor! Dat lust ik ook wel als het niet koud is, bij het idee loopt het water in mijn mond.. We houden het er in hoor, na de feestdagen prikken we een datum.. Nu al weer voorpret.. '-))
, Datum:
04.11.2011 10:47
O.. uuhhh Lilian, ie kriegt een strafpunt.. A'j van'n barg af rolt, lig'ie zowat bij mie op de stoepe.. en dan neet ankomm'n..?
Geplaatst door: frank
, Datum:
04.11.2011 20:12
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
04.11.2011 21:35
Ik weet het Annechie,meer ik was völs te slecht in orde.
Het wil nog helemaal niks.
Hans is vanmiddag ook in ber kröpp'n.Wie hebt ut good te pakk'n.
Bah, wat is het toch vervelend ai'j slech in orde bint.Ik kroep d'r gauw weer in.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
04.11.2011 23:12
Car2, hoe staat't ermee???
Geplaatst door: ® Brend@
, Datum:
04.11.2011 23:22
Beterschap Lilian. Ik zit hier ook met dochter ziek te zijn onder een dekentje op de bank. Zou Henk ons allemaal hebben aangestoken? ;-)
Geplaatst door: javi
, Datum:
04.11.2011 23:45
Nee hoor, Ria en ik zijn nog zo fris als een hoentje.
Beterschap allemaal.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
05.11.2011 07:58
Hier is de ziekenboeg ook al gevuld. Astrid heeft het nu te pakken. Voor alle zieken onders ons beterschap gewenst. Voor de "mantelzorgerss", verwen ze maar extra.
, Datum:
05.11.2011 11:03
A bah..! Beterschap allemaal, ik hoop dat ik overgeslagen word, komt me de eerste weken echt helemaal niet uit! Jaja, ik weet dat daar niet naar gevraagd word, maar toch. '-))
Geplaatst door: Virus
, Datum:
05.11.2011 11:28
Zit ik hier goed.
Is dit een forum voor de grijze golf met hun ziekte`s en kwaaltjes.
Ja, dan blijf ik nog even hangen, ik heb ook van die geweldig interesante verhalen over ziekte`s en ziekenhuizen.
Nee, jammer dan da ik naar een ander forum.
Misschien is www.kwalenvandeoudedag.nl wel iets.
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
05.11.2011 13:13
Jammer, onze "virusscanner" werkt hier niet . . . . .
Geplaatst door: Bonasera
, Datum:
05.11.2011 17:15
Even iets anders.
Had een laptop met vista erop.
De gok gewaagd en een windows 7 gekocht met licentie 30 euro,vriend van mijn zoon.
Een clean install gedaan en jawel hoor windows 7 is toch veel sneller dan vista.
Weeral enorm bijgeleerd.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
05.11.2011 18:16
@Irene: Nog niets gedaan met Calibre. Heb het heel druk momenteel, ook geen tijd om te lezen. Maar de reader is nog wel goed gevuld.
Voor ik alle boeken weer opnieuw ga invoeren en converteren, ga ik eerst nog een poging doen om met recovery-software (Undelete 360) kijken of ik mij nog wat werk kan besparen.