Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
29.10.2011 20:28
Geplaatst door: Annet
, Datum:
29.10.2011 21:03
Ik kan werkelijk niet geloven,dat een camping iemand weigert,omdat die geen kinderen bij zich heeft,ik ben haast in staat om die camping te bellen om hun kant van 't verhaal te horen
, Datum:
29.10.2011 21:17
Misschien ligt het wel aan het volgende:
Deze camping is een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen en voor de aktieve mensen die van wandelen houden.
Jen, ben je wel aktief en hou je wel van wandelen? :-))
, Datum:
29.10.2011 21:35
Nu wil men dat iedereen een helm opzet als je fietst.
Straks moet je er ook nog één op in de auto.
Meerderheid wil verplichte fietshelm
Donderdag 27 Oktober 2011 34 Reacties Vindt u dat het dragen van een fietshelm verplicht moet worden voor iedereen? Of alleen voor kinderen tot 12 jaar? Die vraag stelden wij deze maand in onze poll. De resultaten zijn verrassend te noemen.
Uit de resultaten van de poll op Fietsen.123 blijkt dat 43,8% van de respondenten vindt dat de fietshelm voor kinderen tot 12 jaar verplicht moet worden. 34,9% vindt dat de helm voor niemand verplicht moet worden. Een kleine groep, 21,3%, vindt dat de fietshelm juist wel verplicht moet worden voor alle fietsers.
De conclusie van deze poll is dus dat de meerderheid van onze respondenten de fietshelm wil verplichten.
Ga naar www.fietsen.123.nl en reageer
Geplaatst door: Anita
, Datum:
29.10.2011 21:37
Ach, zo ie er op elke camping wel wat aan te merken. Op de ene ben je met een hond niet welkom, op een andere mogen geen kinderen komen, bij weer een andere moet je in je blootje lopen, en op een ander topic las ik dat er ook campings zijn waar caravans met een dubbele as geweigerd worden. Misschien zijn wij met ons oude rode autootje ook ergens niet welkom, dus wellicht is het verstandig om van te voren te informeren of je op een camping wel gewenst bent.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
29.10.2011 22:07
Kunnen er even een paar off-line gaan, kan ik tenminste mijn berichtje voor Jen verzenden
, Datum:
29.10.2011 22:08
Dank u, geen server-overbelasting meer
@Jen:
Als jij een petje op doet en een lolly in de mond, zwemvleugeltjes om de bovenarmen, dan begrijp ik werkelijk niet dat ze jou zouden weigeren.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
30.10.2011 00:22
Car2, ik zit hier met een vette glimlach. Zie het tafereeltje zo voor me: struise Hollandaise komt aan bij camping, stapt uit auto, doet vleugeltjes om, etc ;-))
, Datum:
30.10.2011 08:49
@Irene1: Ja, Jen kan soms zich als een kind gedragen, de juiste outfit er nog bij en het plaatje is compleet ;-)
Zag dat jij je newbie-status (ebook) kwijt bent ;-)
Heb het momenteel heel erg druk, ik ben daar (nog) niet zo vaak aanwezig.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
30.10.2011 08:55
@ Annet: ga je gang, ik verzin het niet. Het voorval schoot me weer te binnen toen ik een mening tegenkwam over Au Mica bij de laatste 50m meningen.We zijn/waren niet getraumatiseerd o.i.d., in tegendeel)
@ Lilian: die zin heb/had ik ook gelezen, wij zijn eind vijftigers en waren niet al bezig de rollator uit te laden.Sterker nog ik was zelf pas half uitgestapt toen we al aangesproken werden. Als ik uit dat soort vermeldingen moet distilleren dat mensen zonder kinderen niet welkom zijn dan wordt het nog een puzzel een camping te vinden.Ben niet goed in cryptogrammen.
@ Car2: goede tip voor volgende keer, ik hou de uitrusting bij de hand.
Geplaatst door: ilse
, Datum:
30.10.2011 10:07
Na alle commotie over camping Mau Mica, toch maar even op de site gekeken. Kan het zijn Jen, dat jullie een camper bezitten, Alkoof/intergraal of half integraal? Want deze worden niet toegelaten op de camping, alleen kleine (bus)campers. Verder lijkt het mij idd ook een hele leuke camping.....
Geplaatst door: Jen
, Datum:
30.10.2011 10:13
Ilse, gewoon auto-caravan , niets bijzonders (geen dubbelas o.i.d.)Het lijkt/leek ons ook een leuke camping. Ik vond het alleen vreemd en daarom plaatste ik een mening. Niet met de bedoeling om een camping af te zeiken.
Geplaatst door: Toon
, Datum:
30.10.2011 10:49
Het blijft raar.
Mijn vrouw schrijft haar meningen onder een andere naam, een beetje anoniem moet kunnen.
Wij kamperen onder mijn naam.
Als nu de mening goed is blijft hij staan, er wordt niet gecontroleerd of we er ook hebben gestaan. Raar hè.
Is hij negatief dan wordt hij verwijderd omdat haar naam niet voorkomt op de lijst maar we hebben er wel degelijk gestaan.
Ik ga nu de meningen anders bekijken. Staan er veel positieve meningen dan kan het een redelijke camping zijn.
Staan er maar weinig dan zijn er een hoop negatieve meningen verwijder, dus blijven we er weg.
Dit systeem is natuurlijk ook niet waterdicht, maar voor ons voldoet het.
Het is jammer dat de meningen over een camping gewoon niet te vertrouwen zijn.
, Datum:
30.10.2011 11:30
Car 2, dat is jouw interpretatie, ik vond alleen je uitspraak prachtig beeldend.
Status newbie was ik per direct kwijt, ik kon mijn ei volledig kwijt ;-) Onder welke naam post jij daar?
Overigens is jouw uitleg van calibre duidelijker, zonder iemand waar ook tekort te willen doen. Ik heb er nog wel wat vragen over.
, Datum:
30.10.2011 11:42
@Irene: Ik reageer daar wel een keertje.
Misschien als ik tijd en zin heb, dat ik een tutorial maak.
Momenteel heb ik het heel druk, maar zo nu en kan ik het niet laten om even hier te snuffelen.
, Datum:
30.10.2011 11:44
@Irene: Kom maar op met je vragen
, Datum:
30.10.2011 12:08
Merci!
Het onderhoud van de bibliotheek. Ik heb inmiddels veel tijd zitten in het bijwerken van informatie. De vier mogelijkheden heb ik al eens aangetoetst (versie23), maar wat het nu precies doet/betekent is me niet helder. Ik zie niet of er iets wordt weggeschreven, hoe, waar. Ik zou het heel erg vinden om alle info kwijt te zijn.
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
30.10.2011 13:55
Hoest Henk, hoest ie nog zo ? ?
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
30.10.2011 16:36
Het hoest hier nog steeds. Maar gaat zachies an de goeie kant op. Ter geruststelling ook bij de pil geweest, kon niks vinden, wel uit voorzorg foto's gemaakt. Ach als je ouder wordt, duurt het recuperatieproces wat langer. Bedankt voor jullie meeleven.
, Datum:
30.10.2011 23:07
Ohhhh Irene, zat ik een uurtje te experimenteren met Calibre en het is mij overkomen. Ik het de bieb helemaal vernietigd met "shift delete". Dan hou ik mijn prullenbak zo mooi leeg, weeeeeh, maar dan is er ook geen weg meer terug.
Ik zat niet in Calibre zelf, maar via de verkenner (deze computer, mijn documenten) te rotzooien.
Komt wel weer goed, ik heb mijn bronbestanden van de boeken nog.
Het is alleen even veel werk om ze allemaal weer toe te voegen, metadateren, converteren. Goddank had ik voor mijn naslagwerken een aparte bieb aangemaakt, dus die leeft nog.
Ik weet nu wel alles van backuppen ;-)
Maar ik had hem nog niet gemaakt. Daar was ik bijna aan toe.