Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
24.10.2011 20:39
lilian en annechie, alles werkt weer normaal hier, now ikke nog ;-))
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
26.10.2011 23:59
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
27.10.2011 07:07
helaas lilian, 't wil nog niks. gisteren de hele dag op de bank liggen slapen. ach, ooit....zal 't weer beter zijn. maar duurt me iets te lang.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
27.10.2011 16:44
Ziek zijn duurt altijd te lang Henk.. bllghh.. Hou je taai, hoop dat het vlug weer beter gaat. '-)
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
27.10.2011 22:56
Dat duurt nu bijna al een week, wordt het niet tijd eens even langs ome dokter te gaan? Hoe is het met je eetlust?
Wat Annechie al zei, ziek zijn duurt voor je gevoel altijd te lang.Hoop toch echt voor je dat het nu binnen een paar dagen verdwenen is.
De Kerstmarkten komen er weer aan.
Ik las vandaag in onze regionale krant dat er een kerstfair wordt
gehouden op Burg Hülshoff in Duitsland. Dat is hier niet zover vandaag over de grens.Ook 's avonds kun je daar terecht en het fotootje wat er bij stond was heel sfeervol.
Winterträume 2011
Freitag bis Sonntag, 11. bis 13. November
Winterträume ist das Erlebnis, worauf jeder sich freut!
Zum sechsten Mal öffnet die Burg Hülshoff im Münsterland ihre Tore für die Winterträume. Besucher dürfen sich freuen auf eine verzau- bernde Reise in die Welt der schönsten Dinge! Sie erwartet eine besondere Adventsausstellung mit Ideen, Tipps und Schönem, die Lust machen auf die kommende Weihnachtszeit. Winterträume ist eine nicht alltägliche (Ver- kaufs-)Ausstellung, die den Liebhabern der schönen Dinge unvergessliche Stunden inmitten einer ganz besonderen Atmosphäre schenken wird.
Öffnungszeiten:
Freitag 11. November 2011 11.00 – 21.00 Uhr
Samstag 12. November 2011 11.00 – 21.00 Uhr
Sonntag 13. November 2011 13.00 – 19.00 Uhr
Informationen zu Winterträume 2011
Eintritt: Erwachsene 8 EUR, Senioren 7 EUR, Kinder bis 12 Jahre 1 EUR, bis 4 Jahre frei
http://www.burg-huelshoff.de/veranstaltungen/
En wat ze in de winter organiseren, organiseren ze ook in het voorjaar 2012 op dezelfde locatie met dezelfde tenten: http://www.gartentraeume.com/de/ausstellung/ansicht/12/burg_huelshoff
Geplaatst door: ® siny
, Datum:
28.10.2011 08:45
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
28.10.2011 12:38
Wie heeft de Dutch Design Week in Eindhoven al bezocht? Wat een sfeer en veel te zien! Tussen de diverse locaties rijden mini's als taxi en een ritje is ook een belevenis op zich.
http://www.dutchdesignweek.nl/
Geplaatst door: Jen
, Datum:
29.10.2011 08:51
De beheerders van deze site roepen altijd op om meningen te plaatsen en dan plaats je een mening/ervaring wordt ie verwijderd. ( en dat kan in dit geval niets met het taalgebruik en of negativisme of wrok tegen de camping (camping au Mica)te maken hebben.Wij vonden het gewoon vreemd op een camping geweigerd te worden die op het zicht niet vol was en waar geen bordje complet aan de poort stond.Er werd zelfs niet even in de administartie gekeken of er wellicht ruimte was. Waarom zou zo'n ervaring niet gemeld mogen worden na alle juichende meningen, een van de redenen waarom we die camping uitgekozen hadden.
Geplaatst door: Antonia
, Datum:
29.10.2011 09:43
Jen, 1 van de spelregels om een mening te mogen plaatsen is dat je overnacht hebt op de camping. Bij jou kan dat onmogelijk voldaan geweest zijn...
, Datum:
29.10.2011 09:56
Klopt Antonia, maar dit is toch ook een ervaring met een camping.
Ik kan er natuurlijk ook een topic aanwijden, het gaat tenslotte over kamperen in Frankrijk dus het voldoet aan de criteria, en de tekst van de mening voldeed aan de fatsoensnormen, maar of dat topic lang zal blijven staan op de site?
Misschien geven de moderators nog een reactie.
Geplaatst door: ® siny
, Datum:
29.10.2011 10:31
Jen, jaren geleden wilde ik ook naar deze camping. En het werd hetzelfde verhaal als wat jij verteld. We waren ook zonder kinderen. De camping was dus niet "complet". We waren verbaasd en zijn toen naar de camping geweest die aan dezelfde straat ligt.
Vanaf dat moment hebben we besloten om nooit meer naar een camping met Nederlands beheer te gaan. Wat een arrogantie.
Maar inderdaad, ik heb geen mening achtergelaten, omdat we er niet overnacht hebben.
, Datum:
29.10.2011 10:39
Siny je hebt de mening die ik geplaatst heb blijkbaar nog net voor verwijdering gelezen want ook ons gevoel was dat de eigenaren de voorkeur gaven aan gezinnen met kinderen. Op zich moeten ze dat natuurlijk zelf weten, maar zet dat dan op je site.
Wij hebben overigens ook prima gekampeerd op die camping verderop langs de weg.
Geplaatst door: Antonia
, Datum:
29.10.2011 11:49
Jen, ik had je mening ook gelezen voor ze verwijderd werd. Ben blij met die informatie en weet nu dat ik daar NOOIT voor de poort hoef te staan om dan niet binnen gelaten te worden.
Volgens mij open je beter een topic "campings niet welkom zonder kinderen".
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
29.10.2011 11:53
Jen, ik heb de mening verwijderd, omdat jij niet op de camping gekampeerd hebt.
Ik heb geprobeerd jou hierover een email te sturen, maar omdat jij een niet werkend emailadres gebruikt had, kreeg ik de mail weer terug.
Ik begrijp trouwens ook niet waarom jij wél een mening plaatst over een camping, waar je niet gekampeerd hebt en níet over de camping, waar je dan uiteindelijk wél tercht bent gekomen.
In jouw mening veronderstel jij, dat de camping wél plaats had, maar jullie niet wilde toelaten, omdat ze liever alleen mensen met kinderen hebben.
Vanaf de poort van een camping kan je m.i. niet beoordelen of een camping vol is. Als er vrije plaatsen te zien waren, kan het natuurlijk ook zo zijn, dat deze gereserveerd waren en later die dag bezet zouden worden.
Er zijn campings, die geen bordje 'complet' bij de ingang zetten,
soms zijn de bordjes niet duidelijk zichtbaar.
Mijn vraag aan jou is: Wáárom heb jij ons hierover niet even gemaild?
Ons email-adres staat vermeld op de website en zal ik voor alle duidelijkheid nog maar eens vermelden:
info@camping-frankrijk.nl
, Datum:
29.10.2011 12:01
tís een idee Antonia, alleen heb ik het als mening/ervaring geplaatst omdat je daarmee potentiele gasten van die camping bereikt. En die kunnen er dan rekening mee houden. Dan hoef ik de 'rest' er niet mee lastig te vallen. Maar ja? Ik neem het in beraad.
, Datum:
29.10.2011 12:10
Dank voor je reactie Tineke maar wat heeft het nog voor een zin jou te emailen als je toch al besloten hebt de mening te verwijderen. We hebben er niet overnacht maar hadden wel een ervaring waar anderen wat aan hebben( zie inmiddels enkele reacties). Tja op het zicht niet vol: vanaf de weg kijk je boven op de camping. De dagen dat wij op de buurcamping gekampeerd hebben zijn we er regelmatig langs gereden en wij bleven lege plekken zien. Het enige wat wij wilden was er een paar dagen staan. Ik vind het niet zo slim dat een camping die inkomsten niet even meepakt, maar dat is aan hen. Verder laat ik het aan jou wijsheid over.
, Datum:
29.10.2011 12:23
ps. waarom wel een mening over een camping waar we niet hebben overnacht en andersom. Omdat wij veelal jarenlang naar vaste pleisterplaatsen gaan , dan in herhaling vallen en bovendien onze mening niets toevoegd aan de meningen die er al over staan.
Geplaatst door: frank
, Datum:
29.10.2011 12:53
Jen, misschien herkenden ze je wel van dit forum:-)
, Datum:
29.10.2011 18:31
Ik zou het niet weten Frank, misschien omdat er met grote letters JEN op onze caravan staat.
Geplaatst door: ® kea
, Datum:
29.10.2011 18:34
Ik had de mening van Jen ook gelezen en vond dit een waardevolle informatie. Zeker nu dit bevestigd wordt door een medeforumlezer.
Tineke heeft gelijk met haar spelregels, maar hoe moet je dan aan deze informatie komen ? en dat is toch wat we willen informatie over campings. Nu vallen alle campings met Nederlandse eigenaars voor mij af, dus naar die camping zou ik al nooit gaan.