Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
23.05.2011 12:40
Nee Dave, deze nootknop kraakt noten. Je hebt de knipoog gevonden, maar had'm nog niet begrepen ;-)
Geplaatst door: ® digi-oma
, Datum:
24.05.2011 15:51
Ha Irene, fantastisch nieuws over jullie zoon en sterkte met Perry... groetjes
Geplaatst door: Dave
, Datum:
24.05.2011 15:59
@Irene1,ik had alleen even de foto's bekeken, las dat de site nog in opbouw is met mogelijk spellingsfouten en dacht, kom, ik geef deze spellingsfout gelijk door.
Nog niet eens gezien dat het een notenkraker was.
Ik heb hem nu bekeken: een leuke vondst!
, Datum:
24.05.2011 16:01
Vanmorgen de Hema-folder ontvangen. Op pagina 32 staat-ie dan. Geweldig leuk!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
24.05.2011 22:36
Leuk is dat hè, als je dan in zo'n landelijke folder een ontwerp van je zoon te koop ziet staan.Ik zou zo trots zijn als een pauw met zeven staarten voor z'n bips :-))
Voor de asperge liefhebbers onder ons:
Centrum, Arcen
2 juni 2011
Ieder jaar weer steekt in Limburg de goudkoorts op! In de maanden april, mei en juni wordt namelijk het Witte Goud, ofwel de asperge, geoogst. Tijdens de oogstmaanden staat Limburg bol van de festiviteiten. Het is ook de perfecte tijd voor een bezoek aan een aspergeteler. En natuurlijk mag u het proeven van het sappige Witte Goud niet overslaan.
Aspergemarkt
De traditionele aspergemarkt vindt ieder jaar plaats op Hemelvaartsdag in het centrum van Arcen. Er zijn verschillende redenen om de markt eens te bezoeken. U kunt bijvoorbeeld genieten van de demonstraties over het oogsten, sorteren en wassen van het Witte Goud. Of u kunt wat typische ‘aspergeproducten’ proeven zoals wijn voor bij de asperges, aspergelikeur, aspergevlaai en aspergechocolade. Verder is er ook aandacht voor ambachten die te maken hebben met de fabricage van streekproducten.
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
28.05.2011 09:12
En waar blijft de groene asperge in dit verhaal? Die is ook niet te versmaden.
, Datum:
29.05.2011 16:50
Over kleur gesproken, de "grijze" golf was vanmiddag in Almelo. Er was daar een shantykoren middag.
, Datum:
29.05.2011 19:14
Hoe is de smaak van groene asperges? Pittiger, net als groene bloemkool?
Ilse, dit jaar heb ik al 2x asperges op, uiteraard van jullie. Hiermee heb ik het aantal keren dat ik asperges at van de afgelopen 25 jaar ruimschoots ingehaald ;-)
Hier in het dorp is ook een erg leuk shantykoor. De gemiddelde leeftijd valt mee, is minder grijs dan gedacht.
, Datum:
29.05.2011 22:23
Met de "grijze" golf bedoel ik de bezoekers.Het viel me, samen met enkele andere bezoekers, op dat er niet meer zo veel geverfd wordt, qua haar dan:)
, Datum:
29.05.2011 22:50
Is me hier ook al opgevallen. Nou, voorlopig heeft de kapper nog een goede aan me. Ik ben nagenoeg prachtig zilverwit (erfenis van mijn vader), maar mijn gevoel correspondeert ab-so-luut nog niet met mijn haarkleur. Tot die tijd daar wel is, experimenteer ik lekker nog met allerlei kleurtjes.
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
30.05.2011 01:12
Ik ben eigenlijk reuzebenieuwd naar de haarkleur van mijn vrouw.
Heb geen idee hoe het eruit zou zien zonder de regelmatige verfbeurten.
Ik moet af en toe op haar kruin kijken om een oordeel te vellen of het weer eens tijd is voor verfbeurt.
Mwah, zeg ik dan meestal, valt wel mee.....
Je moet natuurlijk nooit "mwah" zeggen want dan krijg je ruzie.
Ik tenminste....
Eh, hoe oud moet je zijn om shantykoren te gaan waarderen?
Tijdens de havendagen in Rotterdam zie je ze overal maar ik vind 't helemaal niks.
Ben waarschijnlijk nog te jong om het te waarderen: 66 jaar.
Oh ja, mijn vrouw is stikjaloers: ik wil maar niet grijs worden!
, Datum:
30.05.2011 03:07
Nog steeds die dikke bos met haar?
Ik moet er ook nog niet aan denken om met mijn grijze haren rond te lopen, dus ook een mooi kleurtje erin!
Er zijn dames die het wel heel mooi staat vind ik.
Ach wat is oud? Het is maar hoe jong of je je voelt :-)
http://www.weekjecamping.nl/
, Datum:
30.05.2011 08:22
Mijn haren heb ik nooit geverfd. Maar ze zeggen dat ik mooi grijs wordt. Dat schijnt te kunnen;) Botox zal ik ook nooit gebruiken. Zelfs niet voor mijn onderkin;)
Shantykoren. Het is ook niet mijn smaak. Zal het ook nooit worden. Maar achter de geraniums zitten daar had ik ook geen zin in. En ik had afgelopen zaterdag ook een lange "werk"dag achter de rug.
Ik help hier als vrijwilligster:
http://www.rembrandtfiesta.nl/index1.html
10.000 bezoekers, ga er maar aan staan.
, Datum:
30.05.2011 10:37
Ziet er leuk uit Cimeroni!
En dan het mooie weer, dat is helemaal mooi met een evenement.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
30.05.2011 14:37
'Grijs' en 'een bepaalde leeftijd' zijn niet verplicht aan elkaar verbonden hoor, het ligt aan de geest die eronder huist..
Ja, ik ben dus al vanaf mijn vijfendertigste zo grijs als een duif en vertik het al jaren om steeds als een soort verplichting te verven. Ik ben zoals ik ben... grijs dus ;-))
, Datum:
30.05.2011 17:09
Annechie, ik begon op mijn 18e al te "verkleuren". Heel erg jong dus. En ik zie bij mijn zoon dat hij ook al grijze draden heeft (22 jaar). Desondanks voel ik me nog lekker jong en o.h.a. gelukkig ;-)
, Datum:
30.05.2011 17:13
Tja dat jonge verkleuren zat er bij mij ook al vroeg in. Eerst trek je de grijze haren er nog uit, maar op een gegeven ogenblik denk je, er blijft er geen 1 meer over.Verkering had ik nog niet, maar die moest me maar nemen zoals ik ben. Jong van geest dus;)
Geplaatst door: InekeH
, Datum:
30.05.2011 20:59
Jarenlang m'n haar geverfd totdat ik drie jaar geleden lange tijd zo ziek was dat ik niet naar de kapper kon. En die wilde wel bij mij thuis komen knippen maar niet verven. Toen de boel maar uit laten groeien: hoe grijzer hoe wijzer;)
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
31.05.2011 00:30
Ik heb mijn vrouw even de reacties laten lezen over het grijs worden.
Ze snapt er helemaal niks van!
Voor haar is grijs zijn gelijk aan oud zijn.....
Er is nog iets: ze zal NOOIT naar buiten gaan als haar ogen niet opgemaakt zijn, geen lippenstift op en geen parfum op.
, Datum:
31.05.2011 01:30
Zo zie ja maar weer, ieder zijn of haar "meug"!
Ik heb mijn haar vanavond(gisteren inmiddels) weer lekker laten kleuren, kan de zon
het weer bleken.....ik vind grijs haar helemaal niet lelijk en
het staat (als het goed geknipt en verzorgd is) ook heel mooi.
Annechie nooit gezien dat jij zo grijs bent als je beschrijft,je hebt zo'n mooi kort koppie!! Dat zelfde geldt voor Ineke, heel natuurlijk.Het is ook een heel gedoe dat geverf,maar zelf ben ik er nog niet aan toe om grijs rond te lopen.
Er is trouwens een mooie tekst over het grijs zijn:
De grijsheid is een sierlijke kroon; zij wordt op den weg der gerechtigheid gevonden!