Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Johan en tineke
, Datum:
22.10.2011 16:43
Ook vanaf het 'verre westen' wensen wij jullie een gezellige avond.
En sta er even bij stil, hoe 'het' allemaal begonnen is...heel bijzonder en vreselijk leuk!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
22.10.2011 19:02
Nou en of we er bij stilgestaan hebben Tineke!!
Met verwondering bezien we het elk jaar weer en hebben we het erover hoe heerlijk deze dag voor ons allemaal is en hoe bijzonder het is dat we elkaar op deze ongebruikelijke manier hebben leren kennen.. Sommigen zien elkaar zelden het jaar door en toch, op die ene bepaalde dag is het steeds weer het gevoel alsof we allemaal broertjes en zusjes zijn! Het was weer een geweldige dag vol warmte, gezelligheid, bijpraten en ja natuurlijk, appeltaart.. en een heleboel andere lekkere dingen. Lieve allemaal, vreselijk bedankt en natuurlijk hulde aan gastvrouw en gastheer...
, Datum:
22.10.2011 19:05
Oooooh, Johan vergeten.. sorry, schaamte... Johan en Tineke en alle anderen die ons een gezellige dag wensten.. Dankjewel we hebben genoten!
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
22.10.2011 19:07
Lieve camping-frankrijk vrienden afd noord-oost.
Annechie heeft het al fantastisch verwoord.
Het voelt als een warme deken als je elkaar weer treft.
Enne Johan, we zijn ons er terdege van bewust hoe het allemaal begonnen is. De vriendschappen die er zijn ontstaan zijn ons allen zeer dierbaar.
We gaan volgend jaar vast weer op herhaling.
Lilian en Hans....chapeau, evenals alle aanwezigen.
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
22.10.2011 19:43
Dank aan allen die ons een fijne dag toewensten, leuk dat jullie zo met ons "meeleven" !
Het was inderdaad weer een succesvolle dag met héél mooi weer en de uitbreiding met een Boule-partij was zeer geslaagd. Voor sommigen, de eerste keer dat ze echt met die ballen gooiden, heeft dat absoluut naar meer gesmaakt .-)
Er is heel veel "bijgepraat", maar raken zo nog maar niet "uitgepraat" !
Complimenten aan het gast-paar en nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid !
Geplaatst door: ® Brend@
, Datum:
22.10.2011 20:29
Ook wij zijn weer bijgekomen van deze bijzonder dag met live Franse muziek en een paar mooie boulepartijen. Lilian en Hans bedankt voor het gastvrije onthaal en de rest bedankt voor de gezelligheid. Tot volgend jaar!
Geplaatst door: ® gerrit
, Datum:
22.10.2011 21:58
Ja, wat valt er dan nog te zeggen.Alles lijkt hier boven al gezegd. Maar toch, het was weer ouderwets gezellig. Genoten van alle hapjes en drankjes maar vooral van elkaars gezelschap. Ook van ons allemaal hartelijk dank en natuurlijk speciaal dank aan de gastvrouw en gastheer.
Wij waren de personen van de eerste keer jeu de boules en wij zijn 'om'
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
22.10.2011 22:40
Zit hier met een rood hoofd (van verlegenheid) en het gevoel dat de enkels al aardig geel aan het worden zijn van al die lofzangen.:-))
Jullie ook allemaal hartelijk dank voor jullie aanwezigheid, want zonder jullie geen appeltaartparty. Bedankt voor jullie lekkere meegebrachte spullen en hulp.Je hebt eigenlijk helemaal geen gevoel dat je elkaar in een jaar niet gezien hebt, het is gewoon vertrouwd.
Bedankt allen die ons een fijne dag hebben toegewenst, het was weer zeer geslaagd!
Tineke en Johan, we zijn zeker niet vergeten hoe het is begonnen.Het is jammer dat de C-F-dag/weekend niet meer bestaat.
Misschien is het een idee dat wanneer wij ons tienjarig bestaan
vieren, wij tgv dat heugelijke feit een aantal mensen kunnen uitnodigen om ons te komen feliciteren. :-)))))))
, Datum:
22.10.2011 22:42
Nou Gerrit, jullie waren niet de enigen hoor.. Ik snapte er ook geen 'boule' van, nooit gedaan dus..
, Datum:
22.10.2011 23:01
Geplaatst door: ® Brend@
, Datum:
22.10.2011 23:46
Natuurtalenten Annechie en Leony hoor, jullie legden de ballen er vaak prachtig tegenaan.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
23.10.2011 14:46
Geplaatst door: javi
, Datum:
23.10.2011 18:39
Gerrit,
Ik heb gisteren even gekeken op de site van de jeu de boules vereniging in Hardenberg.Prachtige lokatie.Foto reportage van de renovatie van de baan ,geweldig.
, Datum:
23.10.2011 18:59
Wat wil je daar mee zeggen Jan of Ria:-)
, Datum:
23.10.2011 19:37
helaas ben ik doof gerrit, maar ik hoor goed wat javi bedoelt.
en jij waarschijnlijk ook wel, er zit voor jou sinds gisteren niets anders op als jou en leony actief lid te maken van de ballenclub in hardenberg ;-))
, Datum:
24.10.2011 01:39
Henk, je mailadres werkt niet. Hans en ik hebben wat naar je gestuurd, maar het komt steeds terug.Wat is er aan de hand?
Heb je het na zaterdag nu echt wel gehad :-)))))))
, Datum:
24.10.2011 09:41
Nee hoor, vast niet, Henk en z'n internet zijn vast allebei nog grieperig. Ik had ook al dezelfde ervaring dat het terug kwam.. Hoe'st Henk, al weer aan het opknappen?
, Datum:
24.10.2011 10:07
weet het zelf ook niet. heb mijn instellingen nu gewijzigd, dus zou het weer moeten werken. en anders maar naar hotmail.
verder wil 't nog niks. zaterdagavond lag ik om 21u al gestrekt en gisteren om 22 u. 't blijft kwakkelen, maar wordt wel weer beter. tot horens...henk
, Datum:
24.10.2011 15:59
Beterschap Henk, ik hoop echt dat je gauw weer opknapt.
Je hebt toch geen tekenbeet opgelopen zonder dat je het weet?
Want daar kun je ook griepachtige verschijnselen van hebben.
, Datum:
24.10.2011 17:13
Tuuuuurlijk wordt het weer beter, opnieuw de oude kreet van Gerrit: Kop d'r veur, schoolders d'r onder! Goodgoan.. ;-))