Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bonasera
, Datum:
02.10.2011 16:35
Er ligt hier 18 liter rosé wijn te gisten.Druiven veel te veel.
Is de derde maal dat ik het probeer.
1 ste keer heel lekker.
2 de keer een fiasco ,de muizengeur erin.(had wat schimmel op de druiven,een goede les geleerd.
3 de maal geen schimmel op de druiven,hopelijk terug van die lekkere biologische wijn zonder sulfiet !!!!!.Wel meer Porto ongeveer 20% alcohol,is nodig om zonder sulfiet te werken.
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
02.10.2011 17:57
Nu jullie toch aan het herinneringen ophalen zijn:
ik heb "Tukker" en "Donald" ? (tandartsenbezoeker)gemist.
Maar degenen die we "missen", kunnen natuurlijk inmiddels voor een andere vakantieland gekozen hebben ? ?
Je weet maar nooit, haha, want:
Na één week Le Bugue in de Dordogne en één week Le Lavandou, nu 2 overnachtingen in Argeles-sur-Mer om vandaag Coullioure te bezoeken en dat was móóóói.
Morgen vallen we van ons geloof,want we rijden dan door naar een hotelletje in Malgrat de Mar.
A: Spanje is geen Frankrijk en B: het barst daar van de Nederlanders en tóch gaan we het proberen !
Dat bedoel ik maar . . .
We hebben vanaf 15 september héél mooi weer gehad, maar gelukkig is het "thuis"nu ook mooi . . . .
Geplaatst door: Car2
, Datum:
02.10.2011 19:02
Spanje hoort bij ons ook tot één van de favorieten.
Maar zodra wij niet meer gebonden zijn aan het hoogseizoen, wil ik een keertje in juni door Frankrijk hoppen via chambre d'hotes.
Alleen dat duurt nog jaaaaaaren, snik
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
02.10.2011 19:02
Nou Bona, 18 liter rosé is samen met de appeltaart van Lilian een aardig begin voor een CF ontmoeting ;-)
Ik kom na vanmiddag niet verder dan een fikse container snoeiafval.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
02.10.2011 19:19
Car2, dat hoppen door Frankrijk hebben wij jaren geleden eens gedaan (zonder kinderen) en we hebben toen in hotelletjes overnacht. Was erg leuk!
, Datum:
02.10.2011 20:10
Car2, dat hebben wij gedaan voor de kinderen kwamen, was erg leuk!
Digi-oma, hoe gaat het ermee??
Geplaatst door: Carly
, Datum:
03.10.2011 05:51
De kampeerbeurs in Utrecht, vermoedelijk is dat de moeite,ben daar nog nooit naar toe geweest, maar ga dit nu wel eens doen. Is dat daar zeer druk of valt dit mee, wij gaan op dinsdag, de laatste dag.
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
04.10.2011 00:43
Ik heb geen idee Carly, of het daar druk is of niet, ik denk dat er altijd wel een groot aantal naar toe zullen gaan,maar "drommen" mensen
op een dinsdag, ik dacht het niet.
De meeste mensen zijn niet blij met hun eerste grijze haren, zeker vrouwen niet. Uittrekken of verven leek vooralsnog de enigste oplossing. Maar nu lijkt er een doorbraak te zijn in het tegengaan van grijs haar.
Een Amerikaans onderzoeksteam ontdekte dat het eiwit 'wnt' invloed heeft op het kleurbehoud van haar. In de toekomst zouden er dus shampoos, conditioners en medicijnen gemaakt kunnen worden met dit eiwit. Een proef op muizen had al een positief resultaat.
Of hetzelfde resultaat ook bij menselijk haar bereikt kan worden is nog even afwachten. Menselijk haar kan namelijk heel anders reageren dan dat van een muis. Daarnaast is grijs haar genetisch bepaald en reageert niet elk gen op dezelfde manier. Ook stress, roken en vervuiling zorgen voor grijze haren.
Ga ik voorlopig gewoon maar door met verven :-))
, Datum:
04.10.2011 06:36
Ik heb haar met karakter, liever uitvallen dan grijs worden;-) Alleen de achterkant is nog behaard bij mij, van te hard te remmen met de fiets, het is verschoven ;-)
, Datum:
04.10.2011 23:32
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
05.10.2011 11:47
Nou, ik ben al jaaaaren zo grijs als een muis en dat interesseert me dus echt geen ene sikkepit! Dat is ook eigenlijk het enige wat ik er mee gemeen wil hebben trouwens..;-)
Geplaatst door: ® siny
, Datum:
05.10.2011 13:07
Grijs haar, dat heb ik al jaren. Dat hoort bij mij. Waarom zal ik dat verven? Ik ga ook geen botox gebruiken. Alleen ik heb een autoband om mijn middel, dat moet wel een dun fietsbandje worden:)
, Datum:
05.10.2011 18:22
Grijs ben ik al jaren, maar de kapster is goed met me. Ik kleur lekker met de seizoenen mee. De kinderen klagen al dat ze erfelijk belast zijn. Nu kon het twee kanten in: zo kaal als hun vader of grijs als hun moeder. De oudste gaat iig voor grijs, en hard ook voor een 22-jarige.
, Datum:
05.10.2011 22:18
Paar jaren geleden heb ik het laten onderzoeken hoe het komt dat ik mijn haar kwijt ben. Zegt de dokter tegen me:"Maar mijnheer, u bent 3 weken te vroeg geboren, ze waren je moeder nog aan het scheren en je hoofdje zat al buiten ;-)
, Datum:
05.10.2011 23:48
Dit geintje heeft inmiddels een baard.....
Geplaatst door: ® Cora
, Datum:
05.10.2011 23:51
Haha, leuke woordspeling Irene
, Datum:
06.10.2011 00:31
En ik maar denken dat Carly een vrouw was.Vroeger kende ik ook een Carly.Kwam hier uit de buurt.Was een aardige en joviale "vent".Woont inmiddels al jaren in het Gooi.Is een beetje zijn roots vergeten.........kan geen twents meer, dat is niet netjes en het geeft geen cachet aan de zaak. Ik hoop toch niet dat je dezelfde bent.......haha
Over verven gesproken:Mijn dochter leert voor kapster.Niks mis mee, maar is inmiddels al "tig" keren varandert van haarkleur.
Nu is ze weer helblond,kan zo maar zijn dat ze komt en weer donker is.Ik ben zelf ook zo grijs als een duif,maar durf het nog niet aan, om dat in alle openbaarheid te tonen :-)) bovendien
heb ik ook zo'n band waar Siny over spreekt en dan heb ik een beeld van mezelf voor me...en dan zie ik mezelf al voor de spiegel staan,de tranen springen me spontaan in de ogen.
Laat mij nog maar mijn "eigen" kleur houden.
, Datum:
06.10.2011 16:21
Ook uit de oude doos Cora. Nee, niet uit een oude doos, als we het dan toch over woordspelingen hebben ;-)
Geplaatst door: Bonasera
, Datum:
06.10.2011 16:27
Geplaatst door: Cora
, Datum:
06.10.2011 16:52
Tja, alleen was deze zomer één lange herfst. Gelukkig nog een goede week gehad, waar we nog een beetje zon hebben kunnen vangen. De winterkleren maar weer uit de kast halen. Bah.