Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® ilse
, Datum:
18.05.2011 08:59
Mijn tante had het er laatst over! Zij had er 1, vond er 1 nadeel aan. Het teruglezen(ooit nodig, van hoe zat het ook al weer, wie is wie enz.) Ik houd het maar op echt papier, maar wie weet....Tennisarm heb ik vorig jaar gehad. Dacht dat ik er nooit vanaf zou komen, maar van de op de andere dag nergens geen last meer van! Heeft wel 8 maanden geduurd........
Zal idd. wel wennen zijn, zonder de rest op vakantie, maar zie het ook als voordeel. Alleen de gezelligheid in de avonden zal ik wel echt missen.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
20.05.2011 00:12
Italië viert feest in Nederland!
Het grote Italië evenement in de tuinen van Kasteel de Haar (Utrecht) is dit jaar extra feestelijk vanwege het 150-jarig bestaan van de Italiaanse eenheid.Met ruim 200 exposanten en artiesten waant u zich drie dagen lang in dit veelzijdige land. Kijk op de website voor het programma, de deelnemers en het laatste nieuws.
27-28-29 mei 2011 Kasteel de Haar
www.italieevenement.nl
Geplaatst door: ® ilse
, Datum:
21.05.2011 08:25
, Datum:
22.05.2011 00:28
Zien en beleven!
Het Nederlands Watermuseum in Arnhem is een interactief museum voor jong en oud over alle aspecten van zoet water.Je kunt er bijvoorbeeld een tochtje maken door het riool, een prachtige film over water bekijken en alles te weten komen over dijkbeheer,drinkwater,grondwater of watergebruik in Nederland én de rest van de wereld.
www.watermuseum.nl
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
22.05.2011 00:45
Yep, hier zit een trotse mama :-)Ik ging bij toeval om een krant en werd in de winkel al aangesproken dat het zo leuk was dat mijn zoon weer in de krant stond. En ik wist nog van niets. Onderweg naar huis werd ik alweer aangesproken, zo leuk!
Het zal vast ook heel bijzonder zijn als er straks iemand mee rondfietst. Hopelijk gaan we zijn ontwerp veel tegenkomen ;-)
Geplaatst door: ® Brend@
, Datum:
22.05.2011 12:04
Goh wat leuk Irene, daar mag je zeker trots op zijn! Handig ding trouwens.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
22.05.2011 12:56
Ik zag hem in de Hemafolder (29,95)
Knap van je zoon!!!!!! Mag trots zijn op zichzelf, moeke ook natuurlijk ;-))
Geplaatst door: mar
, Datum:
22.05.2011 12:57
leuk Irene dat je zoon dat ding ontworpen heeft. We gaan vandaag niet naar mijn ouders anders had ik ED even door kunnen kijken of zoek naar de foto van je zoon ;-)
Even iets anders weet iemand hoe zo'n campingkoffiemaker heet het heeft een chroom uiterlijk, hoekig en het kannetje staat op een soort ander dingetje..ik zie het beeld zo voor me..maar geen idee hoe het heet..en dus moeilijk zoeken in het forum.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
22.05.2011 13:01
, Datum:
22.05.2011 13:10
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
22.05.2011 15:48
had hem ook gekocht toendertijd in de Bijenkorf,maar kreeg er negatieve berichten over.Hij zou bij langer gebruik alluminium loslaten.Dus staat hij in de kast te wachten wie hem wil hebben.
groet connie
, Datum:
22.05.2011 15:56
Ja tineke bedankt, dat is ie..
, Datum:
22.05.2011 19:40
, Datum:
23.05.2011 00:22
Ha irene, heb zijn site heel kort bekeken.
Een kleine opmerking alvast: hij heeft bij contactgegevens: volgens mij een emailadres staan en zijn mobiele nr. Misschien wil hij dat graag..maar niet als hij door van alles gebeld wordt.. (wat gebeurd wanneer je je bedrijfje registreert bij de KvK)
Mijn man heeft een eigen bedrijf en op zijn contactpagina kun je hem een bericht sturen..zonder dat daarbij adres of mailgegevens bekend zijn, gewoon een "zoek contact" scherm zeg maar (manlief kan het vast beter verwoorden). Kort gezegd: als ze hem willen hebben kunnen ze hem bereiken ;-) . Daarna kan mijn man bij serieus bericht contact opnemen. Anders gaat het regelrecht naar de spambox.
Voor de rest moet ik nog kijken, het is al laat eigenlijk bedtijd. Maar de "eerste pagina" van zijn site nodigt al uit tot meer kijken! Morgen.
, Datum:
23.05.2011 00:49
Irene, van harte gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je een trotse mama bent.Knap koppie zowel letterlijk als figuurlijk :-))
Lijkt hij op jou? Wie van jullie had altijd al van zulke briljante ideeen?Website ziet er al goed uit.Precies zo als hij
zelf beschrijft zoals zijn produkten moeten zijn: Niet teveel poespas en functioneel!
Koffie zetten op de camping, er zijn vele wegen die naar Rome leiden, zowel met korte als lange " ij" :-)).Er zijn mensen die slepen hun hele huishouden mee naar de camping, anderen maken er
niet zo'n drukte van en zetten hun koffie op de ouderwetse manier:
Keteltje water koken. Thermoskan,daarop filterhouder met filter en de koffie, opgieten en klaar is kees.Niet moeilijk, gemakkelijk, goed warm en lekker!
, Datum:
23.05.2011 00:58
Car,wat geweldig h`e, dat er zoveel talent onder de mensen zit, het was inderdaad een prachtig optreden!
, Datum:
23.05.2011 02:11
Deze camping kwam ik net 'tegen', als je van kleinschalig houdt
en je wilt goed zitten voor de Tour de France, die komt hier praktisch langs.
http://www.la-chauderie.com/
De Tour de France komt praktisch langs onze camping! Op 9 juli 2011 rijdt de tourkaravaan op slechts 12 kilometer bij ons vandaan, via Le Mont-Dore en de 'Col de Croix St. Robert' naar de finish in Super-Besse (op 20 kilometer van onze camping).
, Datum:
23.05.2011 07:25
Lilian, ja ik vond het zo goed. Heb hem wel 10 keer beluisterd, bleef maar kippenvel krijgen tot aan mijn kuiten. Leek wel als of hij het volkslied zong.
Ik heb de musical Chess nooit gezien, maar ik heb nu fragmenten van dit nummer van de Chess musical opgezocht.
Maar ik vond dat deze X-FactorUK zanger het lied met veel meer power en emoties bracht.
Staat inmiddels in mijn playlist van Youtube.
, Datum:
23.05.2011 11:31
Mar, bedankt voor je tips, ik geef ze door!
Een site bouwen was een opdracht van school en dit is het 1e resultaat (na heel veel gezucht en gesteun ;-))
Hier lijken er drie sprekend op hun moeder, zegt "men". Indertijd hebben ze gelukkig ook veel van mijn man. Creatief is iedereen op zijn eigen wijze.
Geplaatst door: Dave
, Datum:
23.05.2011 11:42
@Irene1, site ziet er leuk uit. Wat betreft de spelling: nootknop moet toch echt met een d ( noodknop):)