Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
08.09.2011 00:29
Leuk die taalgrapjes!
Probeer dit eens te lezen.
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
08.09.2011 17:23
Lastig typen Lilian ;-) Maar het stelt me wel gerust: ik kan taalfouten nu gewoon laten staan zolang de juiste letters erin zitten en de1e en laatste ok zijn.
Car 2 (en de rest) Ambassade heeft correct gereageerd en een verklaring verzonden dat de ID ingenomen en vernietigd is. Yes!
Geplaatst door: Car2
, Datum:
08.09.2011 20:22
Hahaha, dan heb je nu weer een meer tijd om te lezen ;-)
Pfft wat een geregel, dat om een gebroken kaart.
, Datum:
08.09.2011 20:28
Dikke ogen van de slaap, maar wel weer een boek uit ;-)
Heb net de hele serie van Sarabande binnengehaald.
Geplaatst door: ® siny
, Datum:
09.09.2011 15:12
, Datum:
09.09.2011 23:45
Leuk Siny! Is het droog gebleven?
, Datum:
10.09.2011 08:54
, Datum:
11.09.2011 00:55
Ja, dat bedoelde ik in eerste instantie ook!Verder zal het vocht wel rijkelijk gestroomd hebben :-)
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.Wat een volk 350 personen
daar kun je nog knap druk mee worden :-)
, Datum:
11.09.2011 00:57
Nog even wat anders, ik denk dat de chatbox wel opgedoekt kan worden. Wat vinden jullie? D'r "zit" praktisch geen mens meer.
Geplaatst door: ® Brend@
, Datum:
11.09.2011 01:08
Ja jammer toch. Af en toe kijk ik nog eens, maar als er niemand is wordt de animo ook minder. We hebben er toch leuke uren doorgebracht en fijne vriendschappen opgedaan.
Is er nog een volgende appeltaart trouwens?
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
11.09.2011 01:33
Ik heb van de week nog lekker zitten beppen met Henk (yeoman) heel gezellie.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
11.09.2011 08:19
Dit topic is nu toch de chatbox? Kan iedereen ""meegenieten"" van de prietpraat.
, Datum:
11.09.2011 15:14
Ik dacht Jen, dat jij hier dan niet keek als je het prietpraat vindt.Overigens worden er van tijd tot tijd evenementen en toeristische informatie op gezet.Blijkbaar ben je toch nieuwsgierig. Uit je naam blijkt het,je wilt graag jennen,wat mij betreft ga je gang!
Bren, het wordt hoognodig tijd voor de appeltaartenparty.
Volgens mij ben ik aan de beurt.Je hoort er nog van.
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
11.09.2011 19:37
Lili@n,
Ben het weer 's helemaal met je eens .-) je "haalde me de woorden uit de mond" - oftewel je was me te vlug af !
Wij zijn hier ook héél hard aan échte appeltaart toe, we zouden de zoete appels bijna niet meer herkennen tussen al die zure rozijntjes .-),maar goed dat er overzoete slagroom(light) is !
Geplaatst door: Jen
, Datum:
11.09.2011 21:09
Inderdaad, prietpraat dus. En daar is dit topic nu juist voor.
Het is slechts een constatering mijnerzijds, meer niet.
, Datum:
12.09.2011 00:24
Hier een gedeelte van de originele eerste tekst van deze topic:
Geplaatst door: gerrit , Datum: 7-10-2004 17:46
Op andere topics zijn er lezers die zich ergeren aan het chatten van sommige deelnemers. Omdat ze dachten iets te lezen over kamperen in Frankrijk en door het te lezen bedrogen uitkomen.
Bij deze topic bent u van te voren gewaarschuwd. DIT GAAT NIET OVER KAMPEREN!
We hebben het zo jullie zien inmiddels al bijna 7 jaar volgehouden op en met deze topic.Dankzij Johan en Tineke die ons hier gedogen :-)
, Datum:
12.09.2011 00:32
Aanvulling:
Geplaatst door: gerrit , Datum: 7-10-2004 21:59
Gelukkig ben ik geen webmaster. Er is maar één webmaster en dat is Johan. Als ik het moest doen kwam van deze site niets terecht.
En als Johan vindt dat deze topic niet kan, moet hij het dan maar vertellen en dan verwijderen.
Misschien moeten we ons dan maar alleen houden aan het kampeergebeuren.
Maar ik heb al eerder verteld dat ik het leuk vind om mijn meningen te vertellen.
Soms is klink klare onzin en iedereen mag daarover zijn of haar gedachten hebben.
En als iemand anders ook een onzin verhaal vertelt of mening kwijt wil, so what?
Vandaar dat ik deze topic begonnen ben.
Mensen willen heel veel meningen kwijt over kamperen. Daar is deze site voor bedoeld.
Maar als blijkt dat gemeenschappelijke belangen ook kunnen leiden tot andere verhalen of discussies moet dat kunnen. Maar als Johan zegt stoppen hiermee. Oké.
, Datum:
12.09.2011 10:53
Terug naar de appeltaart dan maar. Klinkt goed ;-)
Heb afgelopen weekend 100 cakejes gebakken, precies volgens recept. Helaas waren ze een tikje droog. Iemand nog een lekkere tip om ze te verwerken in een ander gerecht?? Nu eten we ze met vanillevla eroverheen, maar dat ik ik inmiddels wel gezien.
, Datum:
12.09.2011 16:42
@Irene 1, van de cakejes kun je trifle maken.Oftewel "verdonken cake". Is heerlijk.
, Datum:
12.09.2011 17:34
Hik, Lekkuh lecept , hik ;-)