Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ik lees alles...
, Datum:
30.09.2018 00:49
ik lees alles en vind canard best lekker
Geplaatst door: car2
, Datum:
30.09.2018 11:42
Zag bouten liggen, maar weet nog niet wat ik er mee zal doen. maar Google kan mij vast verder helpen.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
30.09.2018 11:59
Geplaatst door: frank
, Datum:
30.09.2018 12:30
, Datum:
30.09.2018 14:57
Hmmm, lijkt erg lekker en niet teveel ingrediënten.
Had een andere gezien, maar met heel veel "aparte dingen". Moet je allerlei winkels afsjouwen en de 2/3 van de zooi gebruik je niet weer.
Ik denk dat dit hem wordt. Bedankt Frank.
Geplaatst door: ® Nic
, Datum:
13.12.2018 22:41
, Datum:
16.12.2018 12:51
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
16.12.2018 17:25
Pardon, een civiele zaak, zegt de politie? Wel tussen verhuurder en huurder van de hallen. Maar die verdwenen caravans, campers en boten, dat is toch echt verduistering dan wel diefstal.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
17.12.2018 17:38
Gewoon BLIJ... "Geluk zit voor mij in een klein boekje" (hoewel klein.) Vandaag de nieuwe Camping Card ACSI-groene boekjes opgehaald. Gewoon bij Karsten en niks zoals apps, tablets, mobiele telefoons en wat dan ook met elektronica. Hebben we niet en gebruiken we dus ook niet. Verder geven we elkaar geen geschenken met feestdagen etc. Maar mijn kerstdagen kunnen niet meer stuk. Kijken, lezen en even bij meningen op deze site kijken of het iets voor ons is. Nu al voorpret met het uitstippelen van mooie routes en zoeken naar fijne kleine campings. Michelinboek er naast want daarin staan dikwijls heel verrassende aanwijzingen.
Alle bekenden ook fijne feestdagen toegewenst en succes met het vinden van een prachtige camping.
, Datum:
17.12.2018 19:13
Veel plezier! Sta nog maar weinig op campings, maar zou de de papieren FFCC-gids toch niet willen missen. Terwijl ik voor camperplaatsen wel de site en de poi van campercontact gebruik.
, Datum:
17.12.2018 20:20
Zeer herkenbaar, vroeger nog wel eens naar de vakantiebeurs en dan allerlei gidsjes (ook ACSI) en folders van campings mee naar huis en een weekend doorvlooien. Altijd leuk.
Tegenwoordig zitten we in de gites verhuur te zoeken, maar dat lukt alleen maar op internet. Als ze dat nou ook eens op papier zouden doen..., weer heerlijk samen op de bank met gidsjes, folders, kaart van Frankrijk en een goed glas wijn.
Maar helaas de tijden veranderen, samen naast elkaar voor zo'n schermpje zitten zoeken is toch niet helemaal ons ding zijn we achter gekomen. Nu mag ik er 3 voorstellen en beslist moeders. Wat dan eigenlijk weer niet anders is als vroeger :)
, Datum:
21.12.2018 16:00
Iemand hier een beetje kennis van Cider en Prosecco?
In een recept van eend (Frans-talig recept) staat "Cidre brut". Ik neem aan, is iets van een witte bubbeltjes droge cider.
Geen flauw idee hoe cider smaakt, heb ik niet, het is ook rotweer en vreselijke parkeerdrukte bij de winkels.
Heb wel flessen prosecco in huis, kan dat ook? Of komt dat totaal niet overeen met cider.
Geplaatst door: javi
, Datum:
21.12.2018 19:41
, Datum:
21.12.2018 19:59
Cider lijkt in niets op Prosecco. Persoonlijk vind ik Cider ook niet te nassen, eerst dacht ik nog dat dat kwam omdat we een nogal goedkoop flessie uit de supermarkt hadden maar later ook eens een hele dure geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Maar zal wel niet uitmaken voor het eten, in de spaghettisaus smaakt mij de meest niet te drinken wijn namelijk het beste. Altijd weer een goede oplossing voor de flessen bocht die in deze tijd in kerstpakketten verstopt zitten.
, Datum:
21.12.2018 20:05
Bedankt, ben er uit. Ik probeer het gewoon met prosecco en doe er wel wat stukjes goudreinet erbij. Cider is op appelbasis.
Weet toch niet hoe het eindresultaat moet smaken ;-)
, Datum:
01.01.2019 15:18
, Datum:
23.02.2019 20:21
Geplaatst door: kea
, Datum:
23.02.2019 20:47
Vandaag de volta van de Algarve gezien.Groenewegen won in Tavira.
Geplaatst door: vleeruisje
, Datum:
24.05.2019 07:15
vraagje
kan je als belg zonder voorschrift dafalgan met codeine kopen of iets anders met codeine als zwaar reuma patient enige middel dat helpt om te blijven werken .
, Datum:
24.05.2019 11:27
Gewoon proberen. Codeïne in ieder geval wel, maar dafalgan zal denk ik ook geen probleem zijn. Gewoon vragen in één van de talloze apotheken (Fransen vinden medicijngebruik veel gewoner dan wij): dafalgan s'il vous plaît? Ze kennen in ieder geval de merknaam, dus je hoeft niets uit te leggen.