Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
14.03.2017 14:47
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
14.03.2017 15:33
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
14.03.2017 15:51
Voor Dik Trom en Jan van I.
Kom al jaren minstens tweemaal in de maand op zondag met een groep leuke mensen bij elkaar bij Molen De Breek. Jawel in Etersheim.. Bij de molen op zondag verse appeltaart, vlierbessenwijn en in de winter warme chocolade te koop. Dat stukje (jawel bij het schooltje) van West-Friesland is heel geliefd voor bij wandelaars en vooral fietsers die hier even komen pauzeren. Soms bij de molen muziekmiddagen en altijd een expositie van werk van schilders of fotografen. In de zomer educatieve middagen voor kinderen... door een microscoop naar waterbeestjes kijken enz. Ligt trouwens bij de dijk aan het IJsselmeer en bereikbaar via Hoorn of Oosthuizen.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
14.03.2017 15:55
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
01.04.2017 16:08
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
02.04.2017 12:21
Geplaatst door: Theo
, Datum:
10.04.2017 09:21
Begin van het jaar gekeken naar mogelijkheden om met Pasen een aantal dagen weg te gaan en de tips bekeken ..gekeken naar stedentrips eeh Griekenland Malta Corsica...zelfs de Resorts in Portugal en Spanje ...Maar toch Maar een camper gehuurd die we vrijdag gaan ophalen en zaterdagmorgen richting Straatsburg ...101x langs gereden nog nooit bezocht en de camper in Kehl parkeren .....daarna ...???? ....we gaan het zien ...heerlijk !!
, Datum:
10.04.2017 12:38
Veel plezier!
Je kunt overigens ook op de gratis camperplaats in Straatsburg zelf gaan staan. Zit naast de jeugdherberg, bijna aan de Rijn, bij de voetgabngersbrug over de Rijn naar Kehl.
Geplaatst door: Jan van I
, Datum:
10.04.2017 12:54
, Datum:
10.04.2017 20:57
Dat is 'm. Ik vind Panoramique overigens een wat overdreven benaming.
, Datum:
11.04.2017 13:38
Hallo Peter en Jan dank Maar we gaan op de Camping in Kehl of in Straatsburg staan ...willen graag gebruik maken van het sanitair .....omdat wij een bus hebben is de douche maar behelpen ....merk wel dat veel Campings nog gesloten zijn in de Elzas
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
13.04.2017 17:01
, Datum:
13.04.2017 18:22
Geweldig! Hij zou mij te groot zijn, maar ik ben jaloers op mensen met zo'n stel rechterhanden...
Geplaatst door: Jan van I
, Datum:
15.04.2017 00:33
Geplaatst door: Car2
, Datum:
17.04.2017 15:56
, Datum:
22.04.2017 20:00
We zijn weer terug en Straatsburg...Kehl houden we nog tegoed ......uiteindelijk richting Colmar gereden en daar waren de Camping en de camperplaatsen ook totaal vol ....uiteindelijk in Munster uitgekomen ..en de Schlucht gerden en zo door het mooie Franse land richting Dijon en terug via Colombey les deux eglise gerden en via de Moezel terug Maar ons mooie Twenteland ...
, Datum:
23.04.2017 00:00
Tja, Twente of Frankrijk, dat is een lastige keuze. Meestal laat ik het weerbericht de doorslag geven... Maar het land tussen Dinkel en Regge, ons schone en nijvere Twente, is beslist de moeite!
, Datum:
23.04.2017 20:17
Haha Peter wij wonen in Twente ...dus ook al omdat ik er ook werk heb ik voor wat het weer betreft weinig te kiezen ....het erg korte verslagje erg slordig geschreven trouwens ......over 5 weken hebben we weer een camper gehuurd en dan is het plan om via Ieper naar Giverny naar la Suisse Normande te rijden en via de kust langzaam weer terug ...Maar ook hier het weer ..al heb je met een camper wat minder last ..Maar ja wij zijn ook tent Kampeerders
, Datum:
23.04.2017 20:23
Eén van de voordelen van een camper is dat je niet met een natte tent in de auto zit als je opbreekt vanwege slecht weer. Je hoeft alleen je sleutel maar om te draaien en weg te rijden:-)
Geplaatst door: Jen
, Datum:
24.04.2017 09:57
Nou Peter ik zou wel even de koffiepot van het aanrecht halen.