Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
05.01.2017 16:12
@ina1 en @Jen, Had jullie bijdrage aan dit forum al een beetje gemist. Dacht dat ook jullie, net als ik tegenwoordig, alleen nog maar een
beetje meelazen.... Houd je taai en probeer er toch nog wat van te maken.....sterkte.
Geplaatst door: ® Richard3
, Datum:
05.01.2017 17:34
Of ga samen op vakantie !
Geplaatst door: Marion E.
, Datum:
09.01.2017 10:22
Alle namen van de oudgedienden ken ik nog. Leuk om ze weer eens voorbij te zien komen.
Heb hier jaren met plezier heel veel gelezen en in het verleden regelmatig bijgedragen aan het forum. De site vind ik nog steeds de moeite waard, maar voor mij is het forum toch niet meer het forum van weleer. Helaas tijden veranderen. Heel veel vragen over campings waarop je zelf gemakkelijk het antwoord kunt vinden en weinig andere onderwerpen. Mij storen ook een beetje de “eisen” bij het vragen naar een camping. Ben het 100 procent met dig-oma eens. Ik kijk wel nog bijna elke dag even. Word ook een beetje verdrietig van de berichten hier, veel sterkte voor degenen die hun partner verloren hebben. Verder voor iedereen en de webmasters een goed 2017!
Geplaatst door: Theo
, Datum:
10.01.2017 21:05
Inderdaad kan mij helemaal vinden ...ben ook een aantal jaren geleden afgehaakt omdat vaak de onderwerpen en de wensen die soms eisen waren mij niet meer aanspraken maar kijk af en toe nog wel hoor maar voor mij zijn een aantal bepalende forumleden niet meer aanwezig ....denk ook aan buonasera en iemand waarvan ik de naam vergeten ben maar ze kwam uit Almelo volgens mij
Kon destijds ook meer informatie halen van dit forum en soms nog ...maar de huidige **********campings met Bv plaats 678 spreken mij niet aan maar ach de tijden zijn veranderd
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
10.01.2017 22:56
@Theo, zocht je mij? Ik ben een geboren en getogen Almelose. Ik kom niet zo vaak meer, heb het te druk en naar Frankrijk gaan we niet meer... Maar je bedoeld vast de andere dame die taarten bakt? Ik weet haar naam ook niet meer.
Groet, JudithD
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
10.01.2017 23:18
ik kijk bijna nooit meer op dit topic, behalve sinds het sinds het nieuwe jaar weer meer in leven lijkt te zijn.
@ina1 en Jen, mijn condoleances voor jullie partners.
Wiens naam ik ook nooit meer terugzie is van Lili@n.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
11.01.2017 00:00
Ina en Jen... ook mijn medeleven met het overlijden van jullie partners. Ik hoop oprecht dat jullie veel mooie herinneringen hebben aan de vakanties die jullie met jullie dierbaren hebben doorgebracht in Frankrijk.
Jen, voor mij was je een speciaal en gewaardeerd persoon met je wisselend commentaar.
, Datum:
11.01.2017 11:32
Judith D ...inderdaad ze was ook druk met bakken en had een dochter in Hengelo wonen.....destijds was er ook de appeltaart Party ...weet niet of het nog bestaat hoor
Ben het met digi-oma ook eens Jen was altijd iets speciaals en hield daar wel van ..Maar ook sterke met het verlies ..Ina ook uiteraard
, Datum:
11.01.2017 11:33
Cimeroni ???...schiet mij zo te binnen al ben ik niet zeker !
, Datum:
11.01.2017 11:37
Ach wat was er toch ....ondanks dat wij fervente tentkampeerders zijn huren we de laatste jaren met pinksteren een camper...zo ook net een gehuurd ..
Dus een weekje op pad wel een kleintje (Fiat ducato) maar we zijn zelf ook klein en wij vinden het best wel prettig ....is toch een beetje voorpret ....
Geplaatst door: javi
, Datum:
11.01.2017 11:47
Theo, De appeltaart party bestaat nog steeds. Volgende week zaterdag is het weer zover dan komen we weer bij elkaar in Hengelo. De volgende bekende namen zijn dan weer van de partij: Gerrit,Yeoman,Visje,Anechien,Lilian,Ri@ en javi
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
11.01.2017 12:43
Ik zie regelmatig javi voorbij komen maar waar is rivi gebleven?
Geplaatst door: Jen
, Datum:
11.01.2017 13:40
Dank voor het medeleven. Wij hebben met ons gezin 38 jaar gekampeerd, minimaal 1x per jaar in Frankrijk. De laatste 10 jaar met soms “”donkere wolken”” boven ons hoofd. De kinderen al mee vanaf dat ze een paar maanden oud waren naar onze eerste camping Le Tedey in Lacanau in 1979. Een bevoorrechte tijdsduur waarvan we “”elke seconde”” hebben genoten. Altijd weer leuke mensen ontmoet waaronder een aantal die vrienden voor het leven zijn geworden en waarmee we elk jaar ergens in Frankrijk afspraken. Niets om over te klagen dus! Ik blijf dit forum en deze geweldige site volgen , en van ieders belevenissen(ook uit de oude doos) en discussies genieten. Ben het wel met Marion E en Digi eens dat het forum sterk is veranderd. In sommige gevallen terecht door ingrepen van de webmasters ( ben misschien zelf, in andermans ogen,ook wel eens uit de bocht gevlogen). Het was voorheen wat spannender en gevarieerder qua onderwerpen. Maar nog steeds de moeite van het bezoeken waard.
Geplaatst door: javi
, Datum:
11.01.2017 18:39
J v I: Ik zie regelmatig javi voorbij komen maar waar is rivi gebleven?
rivi had haar naam veranderd in Ri@
Geplaatst door: frank
, Datum:
11.01.2017 20:08
Het is allemaal wel wat serieus, saai en braaf geworden vergeleken met 5-10 jaar geleden. De tijd daarvoor is mij dan weer onbekend hier op dit forum. Maar gelukkig hebben het "raad een plaat" topic nog.
, Datum:
13.01.2017 19:54
Met pinksteren dus weer eens met de camper onderweg ..en omdat we niet gaan kamperen met Pasen Maar misschien wel wat gaan doen kwamen we op t Idee om eens naar corisca te gaan ....vliegen met Transavia ...en dan misschien een Auto huren en B&B en een aantal dagen rondtoeren
het Idee is nog vers dus we moeten ons er nog verder in verdiepen maar heeft iemand tips of ideeen ..ik neem geen airfryer mee haha...
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
13.01.2017 20:44
Helemaal geen gek idee hoor. Corsica is een prachtig eiland en bij uitstek een eiland om al trekkend te verkennen. Door de afstanden en de smalle, vaak bergachtige weggetjes leent het zich nauwelijks om op één plek te gaan zitten. Mogelijk zullen enkele bergwegen in april nog gesloten zijn vanwege de sneeuw.
Highlights: de bergen (onder meer de route vanaf zee over de Col de Bavella naar Zonza en de gorges van de Restonica), de Cascades des Anglais (met plonsplassen, maar die zullen nog wel te koud zijn om in te springen), de kliffen van Piana, Ile Rousse, Bonifacio, de middeleeuwse (Italiaanse) wachttorens langs de kust en vergeet vooral niet in de gaten te houden of er ergens een concert is met die typisch Corsicaanse, polyfone zang.
En dan is dit nog maar een summier lijstje, dat moeiteloos tot een volledige pagina aangevuld kan worden. Zie voor meer info mijn pagina http://www.hurktoilet.nl/corsica.php
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
13.01.2017 21:01
, Datum:
14.01.2017 00:33
Voor Thea:
Op deze plek op het eiland Corsica hebben wij destijds drie weken doorgebracht.
zoover.nl/frankrijk/corsica/vico/balcons-de-la-chiusa/bungalow
Vliegreis geboekt en daar een auto (model Twingo) gehuurd. Dorpje ligt vrij centraal t.o.v. de kust als t.o.v. het stadje Corte.
Huisje voldeed prima (wij stellen geen extreem hoge eisen) en was zelfs voorzien van een vaatwasser. Wij gingen voor natuur en cultuur.
Eiland is schitterend; heel veel gereden naar de steden en door de bergen, maar nog lang niet alle gezien. Helder water en kleine strandjes; duikcursus mogelijk.
Raad je begin mei aan anders wordt het erg heet en druk.
, Datum:
14.01.2017 00:34
Was natuurlijk voor Theo...