Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
26.08.2016 00:10
Zoals Finkers zei: Kalm aan, en rap een beetje! Vee plezier.
Geplaatst door: connie
, Datum:
12.09.2016 19:29
Afgelopen weekend toch maar weer gekampeerd.Denk wel de laatste keer en dat dan de herfst invalt.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
12.09.2016 19:43
KOmend weekeinde schijnt ook nog erg lekker te worden. Wij trekken er weer op uit.
Geplaatst door: Diana
, Datum:
23.09.2016 00:13
Hallo, omdat dit niet met frankrijk te maken heeft vraag ik het hier maar even..
Wij willen komend voorjaar naat Cinque Terre in Italie. Wie is er wel eens geweest en heeft advies over mobiel homes ....
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
23.09.2016 09:37
Geplaatst door: ® Charlotte75
, Datum:
23.09.2016 18:47
Tip van mijn vader:
http://radiooooo.com
Je kiest een decennium en een land ( Frankrijk!!) en dan hoor je muziek uit die tijd en uit dat land.
Leuk, die oude liedjes!
Geplaatst door: frank
, Datum:
03.12.2016 21:38
Ik kan me herinneren dat we het hier vroeger nog wel eens over de top 2000 hadden. Wederom onbegrijpelijk dat Queen op 1 staat in 2016.
Waar ik heel blij van word is de nieuwe plaat (of heet dat tegenwoordig anders?) van de Stones: Blue and Lonesome
https://www.youtube.com/watch?v=lbsNyRSAZfY
Ze zullen er wel nooit mee op 1 komen maar voor mij vele malen beter!!
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
03.12.2016 21:56
Hebben we gisteren ook gekocht!!! De CD plus dubbel-LP!!!
, Datum:
03.12.2016 22:02
Geplaatst door: ® Charlotte75
, Datum:
04.12.2016 18:39
@Frank, ik begrijp die gekte rondom Bohemian Rapsody ook niet helemaal. Er zijn toch nog zo veel meer nummers...
Toch ga ik de Top 2000 weer luisteren dit jaar, met man en kinderen, die overigens ook meestemmen (8 en 11 jaar) en ook zelf stemmen ( 13 jaar). En daar zitten toch echt klassiekers tussen, zoals Toto en Golden Earring! Kwestie van opvoeding;)
Geplaatst door: ® Marijke(andere)
, Datum:
23.12.2016 09:56
Digi oma, omdat het op het andere topic niet meer mogelijk was te reageren doe ik het bij deze. Mijn antwoord over deze "fijne"meneer is gemaakt alvorens er bekend werd dat hij vermist was anders zou ik dat zo niet hebben geschreven. Maar dat doet niets af van mijn mening, hij heeft in het verleden op alle mogelijke manieren de boel geflest, willens en wetens. Dat het zo is afgelopen vind ik ook wel erg ja, maar dat veranderd niets.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
23.12.2016 17:09
Mijts HHW failliet verklaard.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
23.12.2016 19:26
Was toch een grote zaak... jammer en akelig voor de werknemers en eigenaren.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
25.12.2016 10:05
Voor de schaatsliefhebbers:
Op de Doubs op de grens van Frankrijk en Zwitserland werd op 21-12 2012 geschaatst!
https://vimeo.com/196606466
Geplaatst door: javi
, Datum:
29.12.2016 21:17
Geplaatst door: Herman
, Datum:
04.01.2017 02:12
Al geruime tijd niet meer op deze site dus ook niet op het forum geweest, sorry, we zijn geen kampeerders meer, de gezondheid laat dit niet meer toe.. Nu zie ik bepaalde namen zoals Jan van I en digi oma nog voorbij komen, leuk. In "mijn" tijd kwamen o.a Lili@n en Annechien ook regelmatig voorbij, zijn zij nog actief op dit forum en wel specifiek op dit topic? Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
04.01.2017 02:15
P.s en bijna vergeten; onze Vlaamse vrienden Uylespiegel en bonasera.
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
04.01.2017 15:21
Leuk Herman,de namen die je noemt ken ik ook nog.En nog altijd kijk ik dagenlijks camping-frankrijk.Ik kampeer nog steeds in Nederland als het weer meewerkt.Mijn campertje mag niet meer de weg op maar staat gestald op een boerderij.Dus Frankrijk zit er voor mij niet meer in tenzij ik een grote prijs win ;-)Leuk weer eens een ouwe getrouwe te zien.
groetjes connie
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
04.01.2017 15:45
Leuk berichtje... ook wij kamperen niet zoveel meer als enige jaren geleden, maar nog wel met de caravan en dan niet zo ver Frankrijk in.
De wil is er wel, maar sommige omstandigheden werken niet mee.... Maakt niet uit... zolang deze laptop werkt en ik nog kan lezen en tips kan geven blijf ik elke dag even kijken op het forum. Moet wel zeggen (als bekende ouwe zeur) dat sommige vragen erg bot worden gesteld en op een eisenpakket lijken en er dikwijls ook naar zaken wordt gevraagd waarop het antwoord binnen 5 minuten te vinden is via internet/Google of door even wat verder op deze site te kijken. Goh.. dat we "vroeger" ooit zelf een camping hebben gevonden... knap toch! Fijne vakanties allemaal...
, Datum:
04.01.2017 17:31