Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
20.07.2014 10:42
Geplaatst door: Jan van I
, Datum:
20.07.2014 13:01
Geplaatst door: Jen
, Datum:
23.07.2014 13:59
Jammer dat vandaag niet is gestart in de Tour: Reto Hollenstein van de IAM ploeg. Van zo'n naam kan ik a la minute de slappelach krijgen. Gelukkig voor hem is hij Zwitser.
Geplaatst door: connie
, Datum:
31.07.2014 21:57
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
01.08.2014 09:56
Ja, ik ga binnenkort voor een paar dagen naar la Douce France. Ben er 5 jaar niet meer geweest. Ga nu de taal ophalen.
Geplaatst door: Brend@
, Datum:
01.08.2014 12:48
Heb je die daar laten liggen dan 5 jaar geleden?
, Datum:
01.08.2014 14:42
Ja, had niet veel zin om die mee te zeulen.
Geplaatst door: connie
, Datum:
01.08.2014 15:56
Leuk joh,veel plezier daar
, Datum:
02.08.2014 17:58
, Datum:
08.08.2014 17:13
Geplaatst door: Jen
, Datum:
08.08.2014 18:59
Mooi, krijgen we voorlopig geen natte voeten hier in NH.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
08.08.2014 19:19
Volgende week maar weer eens heen rijden... wij zijn van de generatie die vier maal het restaurant op de hoek (door de kinderen altijd Manke Mie genoemd) bij Groet hebben zien afbranden; begon met het houten schuurtje destijds.
, Datum:
11.08.2014 10:38
Geplaatst door: javi
, Datum:
14.08.2014 00:00
, Datum:
14.08.2014 00:10
Hoe bizar! Heb 't altijd al een risicovolle sport gevonden, al speel ik het zelf.
Geplaatst door: Jan van I
, Datum:
14.08.2014 01:41
Als iemand toevallig naar Rotterdam gaat als toerist dan is dit misschien een leuk idee om te doen.
https://www.youtube.com/watch?v=aNI9TY7YFdY
Maar, opgelet!!! Één keer lukte het niet om weer op vaste wal te komen.Te glad waarschijnlijk.
Passagiers moesten gered worden door "echte" boten.
Vreemd, ik woon in Rotterdam maar de laatste keer dat ik met rondvaartboot door de havens voer is zo'n 40 jaar geleden.
De Euromast? Zo'n 10 jaar geleden om er te eten.
Maar nog nooit helemaal boven geweest.
Maar dit doen we wel regelmatig:
https://www.youtube.com/watch?v=Pp3VwYp4kLg
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
14.08.2014 08:31
@Jan v.I
Leek ook ons ook leuk om te doen met de 3 oudste kleinzoons totdat
we zagen wat de prijs was......En toen de watertaxi genomen vanaf de Veerhaven naar Hotel New York, ook leuk en zo'n bootje gaat veel harder natuurlijk.....
http://www.splashtours.nl/tickets-en-prijzen/
, Datum:
14.08.2014 10:23
Wij vonden de Splash-bus echt een belevenis; heel aparte sensatie wanneer je vanaf de kade zo het water inrijd; leuke toer door de haven van Rotterdam. Doen... en dat als geboren Amsterdamse!;-)
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
14.08.2014 10:53
@digi-oma Gaan we ook zeker nog een keer doen..Ken Rotterdam op mijn duimpje..,ben er geboren EN getogen,maar woon er al 40 jaar niet meer. De stad wordt steeds mooier, om trots op te zijn....
, Datum:
16.08.2014 14:49
't Allermooiste Frans dat ik ooit gehoord heb kwam van een onwaarschijnlijk schattig meisje van pakweg 5 jaar dat met haar ouders 2 plaatsen verder stond op de camping van Pont-Audemer. Was in de afgelopen juni-maand, 2014 dus.
Rustig uitgesproken, mooi geformuleerd, mooie klank;helder stemmetje, creatief, intents beleefd tegen haar aardige jonge ouders... Ze had geen broertjes of zusjes bij zich. Meisje speelde helemaal alleen op een kleed op het gras voor de tent (geen caravan of motorhome) met haar Play-mobile poppetjes en paarden en hield hele verhalen. Ik kon er uren naar luisteren en alleen maar genieten. Soms riep ze haar ouders erbij om te kijken of vroeg ze wat... Vrij vertaald: "Pappa, kunt u a.u.b. even kijken. Ziet u wel dat dit veulen bij haar moeder staat." Of tegen de poppetjes... "nee, jij mag daar niet staan en je moet goed uitkijken. Eerst gaan we eten en dan ga je naar bed...". Klinkt vertaald heel streng en stijf, maar zoals zij zachtjes in zichzelf sprak klonk het als een mooi liedje. Ouders reageerden trouwens net zo beleefd, maar wel belangstellend en speelden soms mee. Af en toe gingen ze met de auto weg (excusies/boodschappen). Niet eenmaal 't meisje horen zeuren of schreeuwen; de ouders trouwens ook niet. Dat zijn nou diamantjes die mijn vakantie iets extra's geven. Hoop dat dit meisje heel gelukig gaat worden.