Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
21.07.2011 01:06
Zou mooi zijn als ze dat voor elkaar krijgen!
Dat zal beslist veel publiciteit opleveren!
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
21.07.2011 13:02
Vanmiddag lekker voor de tv, het weer is toch slecht hier. Zojuist wat onweer en bakken met regen. De dakgoten liepen zelfs over.
Ria, ik zou willen dat ik daar was, dikke trui en genieten ;-)
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
21.07.2011 14:31
Ik snap de weersvoorspellers niet. Hier wordt ook al voorspeld dat het gaat regenen. Ik heb sinds zondag alleen nog maar zon gezien. Heerlijk weer om buiten te zitten, of in de tuin te werken.
Geplaatst door: ® Brend@
, Datum:
21.07.2011 19:28
Ik snap er ook niks van hoor. Ipv slecht weer is het hier in het noorden al 3 dagen achter elkaar droog, warm en zonnig. Je hoort mij niet klagen.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
21.07.2011 19:32
Je hebt een punt vlgs mij. Ik ben geinteresseerd in weer en bezoek diverse (NL)weersites. Veel spreken elkaar tegen, of kloppen domweg niet( we hebben familie/vrienden door het hele land wonen dus aktuele info). Het zal wel om de reclameinkomsten gaan.
Maar ja wat dan??, Gewoon gaan en verkassen naar mooi weer indien nodig.
, Datum:
21.07.2011 19:41
Nee verhuizen doe ik voorlopig niet. Ik had het over het weer hier in Nederland en niet over Frankrijk, daar gaat dit topic tenslotte niet over. ;-)
, Datum:
21.07.2011 20:03
Hebben jullie de beelden van Roermond al gezien? Complete wolkbreuk.
Hier veel droog, dan is het lekker. Maar vanmorgen ook tot op de huid toe nat geregend.
, Datum:
21.07.2011 20:59
Ja ik heb Roermond gezien, onvoorstelbaar in dit kleine landje die verschillen. Hier nog steeds zon en de luchtballonnen komen weer over.
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
21.07.2011 22:20
Luchtballonnen, zo mooi, daar word ik altijd lyrisch van.
Is ook mooi om een vaart mee te maken. Heb dat 4 jaar geleden gedaan, een ochtendvaart. Machtig mooi. De wereld onder je zien ontwaken.
En ik heb nog wel hoogtevrees, maar als je vaart heb je daar totaal geen last van.
Geplaatst door: Ri@
, Datum:
23.07.2011 11:49
Gisteren een prachtige dag gehad. Tegen alle voorspellingen in was het heel mooi weer ! 't Is toch iedere keer weer een belevenis. Wel hebben we gehoord, dat in "bocht 7" de nederlanders zich niet al te fraai gedragen hebben. Het schijnt daar uit de hand te lopen, jammer . . . .
Vandaag zijn vader en zoon naar de tijdrit in Grenoble, hebben een plekje gevonden halverwege de beklimming, op 25 km (van de 42), dus die genieten al weer volop !
De Alpe is nog niet helemáál uitgestorven, maar loopt wel langzaam leeg.
Het weer is heel wisselvallig, de zon maakt af en toe plaats voor de regen, maar absoluut niet koud !
, Datum:
23.07.2011 13:30
Jammer van het gedrag! We waren hier blij de zon bij jullie te zien. Prachtige beelden waren het. En de tour blijft spannend, heerlijk!
Geplaatst door: ® gerrit
, Datum:
23.07.2011 22:34
Zo, wij zijn weer op onze vertrouwde stek terug. 2½ week in Frankrijk en vanwege kou en regen maar weer terug gekomen. Een week eerder dan gepland. Maar we hebben weer een aantal leuke campings gevonden, camping Les Bouleaux in Vilsberg en camping Masevaux in Masevaux.
Voor de thuisblijvers: Sesamstraat viert vanaf vandaag t/m 21 aug. haar 35e verjaardag in Hardenberg. Tentoonstelling, voorstellingen en streetparades tijdens de gehele periode. En op het Marktplein een 500m² grote 3-d tekening van Ernie, Bert, Elmo en Koekjesmonster, prachtig om te zien.
, Datum:
23.07.2011 22:48
Dan tref je het niet bij thuiskomst Gerrit! Wat een weer hier vandaag. Ik heb medelijden met de kampeerders in Nederland.
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
23.07.2011 22:51
Hier in het westen ook veel wind en regen en kouddddd!Morgen nog erger zag ik,brrrrr
Geplaatst door: ® gerrit
, Datum:
23.07.2011 22:56
We zijn donderdagavond terug gekomen en hebben onderweg de bui gehad bij Oberhausen die ook over Roermond getrokken is. Verkeer op de Autobahn stond volledig stil. De lucht gitzwart, onweer en veel, heel heel veel water.
, Datum:
23.07.2011 23:32
Welkom thuis Gerrit!
Het heeft hier vanmorgen zegge en schrijve 1 keer een beetje geregend en dat was het. Verder aardig mooi weer, de zon liet zich zien, wel veel wind. Mijn "arme" tomatenplantjes.
Ik ben het helemaal met Siny eens, het was de afgelopen week helemaal niet zulk slecht weer. De zon scheen en het was
lekker om buiten te zijn. Zo zie je maar weer, niets zo veranderlijk dan het weer en de mensen, haha
Ik hoop voor de kampeerders in Nederland dat het weer beter wordt
want het is geen pretje als je alles klam en kil in de tent
hebt liggen.
Het is gewoon weer het ouderwetse hollandse zomerweer dat we vele jaren achtereen hebben gehad en daarom besloten veel mensen
destijds naar elders af te reizen,echter dat hoeft blijkbaar ook niet meer,getuige Gerrit zijn verhaal.
Negen jaar geleden waren wij in Spanje aan de kust bij Playa de Pals.Mooie camping, prachtig sanitair, enfin niets aan te merken, totdat we op een morgen wakker worden met behoorlijk getik op de tent:Regen!Vier dagen miezerig weer, harde wind gehad,de parasols fungeerden als paraplu's. Dan denk je ook, ben ik hier nu zo;n eind voor gegaan.De Middellandse Zee en zijn kusten,terrassen en omgeving is prachtig mooi, maar als het regent, waait enz. is er daar ook niet veel aan, is mijn conclusie.
Enfin, het kan volgende week hier zo maar weer 30 graden zijn!
, Datum:
24.07.2011 00:17
Geplaatst door: Ri@
, Datum:
24.07.2011 23:47
Weer terug na een prachtige Tour-de-France-week.
We hebben het maximale eruit gehaald en er ontzettend van genoten.
De uitslag was fantastisch, een prachtige winnaar: Cadel Evans, een Australiër - great !
Een hele goede terugreis gehad en ontzéttend veel tegemoetkomend-vakantieverkeer, gemiddeld elke tweehonderd meter een caravan en dan nog de solo's ??
Was er in Luxemburg warempel ook nog een wegomlegging, over een parcours met hellingspercentages van 15-17% ! !
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
24.07.2011 23:49
, Datum:
25.07.2011 00:25
Mooi da'j d'r weer bint Ria!
Wandelen in de Ardennen.
In de omgeving van de stad La Roche en Ardennes,Durbuy,(het kleinste stadje ter wereld)en de kabbelende rivier de Ourthe, kunt u fantastisch wandelen. In dit deel van de Ardennen vindt u veel wandelroutes en accommocaties in een mooi,afwisselend landschap. Lees er meer over op:
www.ardennenwandelen.nl