Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
24.05.2014 19:23
Dat is echt wat ik mis Tineke en was zo veel gezelliger dan nu....
Geplaatst door: Tara
, Datum:
24.05.2014 19:52
@Tineke
Doet u zeker de groetjes van mij aan Johan aub. Echt knap dat jullie dit al 10jaar+ volhouden. Ik ben zeker geen vragende partij om de chatbox weer te heropenen. Iedereen (ik niet) zal nu wel op facebook zitten. Ik werk sinds 2007 weer meer dan voltijds en heb helaas geen tijd voor 'chitchat'.
Sinds een aantal jaren reizen we weer met ons 2tjes, man en ik. Kinderen zijn groot geworden (18 en 20) en gaan hun eigen weg. We zijn dus zoekende naar een nieuwe invulling van onze vakantie.
En waar ander dan op deze mega-coole goed georganiseerde website kan ik al deze informatie/inspiratie vinden ? :)
Tara uit het zuiden.
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
24.05.2014 22:04
Jeetje ja je kinderen groot...fijn hoor ik ken ze nog zo klein van foto's
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
27.05.2014 23:19
Zo ik heb vandaag weer bij getekend, ik ga voor nog zo, n periode.
Vandaag 32 jaar getrouwd.
Geplaatst door: connie
, Datum:
27.05.2014 23:59
, Datum:
30.05.2014 16:21
Na een aantal topics met een hoog libelle gehalte mis ik een vast terugkerende.
Waar blijft het topic over de recente narcose gas aanvallen.
Want er is er vast wel een die het gehoord heeft van de schoonmoeder van de vriendin van zijn buurman zijn schilder die het heeft meegemaakt
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
30.05.2014 16:38
En een leukere....welke boeken nemen we mee????
Geplaatst door: Dik Trom.
, Datum:
30.05.2014 17:23
Geplaatst door: Jen
, Datum:
05.06.2014 11:19
Erg levendig is dit forum niet meer. Weinig nieuwe/originele vragen en bijdragen. Jammer. Wat me wel verbaast is het aantal bezoekers dat elke dag linksonder wordt genoteerd. In de ""toptijd"" van dit forum schommelde dat rond de 400 maar nu is het elke dag op elk uur boven de 1000. Wonderlijk.
Zijn er zoveel mensen in de data aan het spitten?
Geplaatst door: tineke
, Datum:
05.06.2014 11:41
Het is niet het aantal forumbezoekers, dat aangegeven wordt, maar het aantal bezoekers van de website Camping-Frankrijk.nl
De meeste bezoekers van de site kijken niet eens op het forum, maar zijn hoofdzakelijk op zoek naar campings.
Geplaatst door: klaas ut
, Datum:
05.06.2014 11:52
Je hebt gelijk Jen.
Het forum is niet meer wat het was.
En die 1000 is inderdaad verwonderlijk en geloof ik niet zo.
Helaas zie je veel plaatsers afhaken. En er zijn een aantal die geen toegang meer hebben. En juist die laatsten zorgden voor beweging op dit forum. Deze site gaat aan haar eigen succes ten onder.
, Datum:
05.06.2014 17:38
zo mis ik af en toe de bijdrage van jou @Jen.
vroeger was je zo'n lekkere azijnzijker en zorgde je tenminste voor een beetje reuring maar tegenwoordig ben je aardig gematigd.
gaat de leeftijd meespelen?
, Datum:
06.06.2014 16:28
Valt mee Wim. Er zijn echter alleen nog vragen waar men heen zou moeten, welke camping enz enz. En aangezien wijzelf tot voorbij Arras nog niet weten waar we heen zullen gaan kan ik er geen antwoord op geven. Ik zou iedereen aanraden op de bonnefooi te gaan en zien waar je terecht gaat komen. In Frankrijk kan dat bijna niet mis gaan en anders volgend jaar weer een nieuwe kans. Dat is gewoon het allerleukste.
, Datum:
06.06.2014 16:28
Valt mee Wim. Er zijn echter alleen nog vragen waar men heen zou moeten, welke camping enz enz. En aangezien wijzelf tot voorbij Arras nog niet weten waar we heen zullen gaan kan ik er geen antwoord op geven. Ik zou iedereen aanraden op de bonnefooi te gaan en zien waar je terecht gaat komen. In Frankrijk kan dat bijna niet mis gaan en anders volgend jaar weer een nieuwe kans. Dat is gewoon het allerleukste.
, Datum:
06.06.2014 16:29
sorry 2x, maar ik zit met mijn (trage) dongeltje op een camping op de Veluwe.
Zuid-franse weersomstandigheden.
Geplaatst door: connie
, Datum:
06.06.2014 16:44
Nu in de zon in Boderaven..
Geplaatst door: wolkbreuk in Frankrijk
, Datum:
06.06.2014 19:51
woensdag jl een wolkbreuk onderweg naar het zuiden gehad
ik gebruik RAIN.X en heb mijn ruitenwissers nauwelijks hoeven te gebruiken.Het zicht was door de regen minimaal maar ik had daar een stuk minder problemen mee.Andere weggebruikers konden het niet bijhouden met de ruitenwissers.Aanradertje dus beste mensen.
Goede reis toegewenst ,t liefst zonder regen!!!!!
, Datum:
06.06.2014 20:55
Dat hoeft niet speciaal met rain x.
gewoon je ruiten inspuiten met wax en goed uitpoetsen. Stuk goedkoper en het zelfde effect
Geplaatst door: Wv BUUREN
, Datum:
07.06.2014 16:18
Best Wim,bedankt voor de tip.
Kan je mij ook zeggen welke wax je gebruikt,
dan ga ik daar naar op zoek.
Groeten W v Buuren
, Datum:
07.06.2014 16:54
Elke vloeibare autowax is daar voor geschikt.
zelf gebruik ik vloeibare nanotech wax, zit in licht groene spuitflacons