Wasemmer Tupperware (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
03.04.2010 11:49
Nee hoor, ik huur geen droger. Alhoewel, op een camping zat het ooit bij het tarief in: een soort wasforfait: was en droogmunt en waspoeder. Denk dat ze daar een hekel hadden aan droogrekjes?
Sokken sorteren: brrrr. Ik koop vaak heel veel van hetzelfde en dan kunnen ze bijna zo op het droogrek. Vouwen doe ik niet, ieder pakt wat hij nodig heeft. Gelukkig drie mannen met dezelfde maat.
Op de camping zijn het vooral wassen met handdoeken. Hangt zo en is zo droog. (Ik gebruik amper knijpers.)
Geplaatst door: wilma
, Datum:
03.04.2010 13:15
je kunt je sokken ook in een was netje doen dat werkt ook goed zo blijven de sokken bij elkaar.
Geplaatst door: Silvia
, Datum:
03.04.2010 15:08
Een droger op de camping?? Die heb ik thuis niet eens!
Geplaatst door: Herman
, Datum:
03.04.2010 15:39
Een wasemmer Tupperware op de camping? Die heb ik thuis niet eens!
Geplaatst door: Mieke
, Datum:
07.04.2010 18:41
Ik snap de uitleg van het vacuumtrekken toch niet hoor. Nog nooit geweten dat onderdruk vlekken uit iets kan halen.
Je kan van elke emmer met deksel telkens de lucht uit laten door op het deksel te drukken een de rand effe op te heffen, terug sluiten enz... Daar hoef ik geen tupperware emmer voor. Wasmachines draaien langer omdat ze niet vacuum werken?
Doet me een beetje denken aan het verhaal van de wasbal ipv het gebruik van wasmiddel. Dat blijkt ook niet te waar te zijn.
Vacuum, verkoopstruck van tupperware of waarheid???? Pas op ik heb niks tegen tupperware en ik vind het goed materiaal maar of het nu idd zijn geld waar is dat weet ik niet.
Geeft iemand een wetenschappelijk gestaafde uitleg dan wil ik het geloven.
Geplaatst door: ignas
, Datum:
07.04.2010 19:31
@mieke: dat je met vacuum een schonere was krijgt is klinklare nonsens. alleen schudden helpt, verder niks. lees mijn bijdrage maar in reactie op elma's opmerking, vorige bladzijde.
Geplaatst door: Sissi
, Datum:
07.04.2010 20:46
heb ook geen droger thuis..maar op de camping: heeeeerlijk ;-)
Overigens krijg ik de was van 5 personen echt niet op 1 rekje. Dan zou ik twee keer per dag moeten wassen: 1 setje wassen: laten drogen en weer setje wassen en drogen. Dus nee wat in de droger kan gaat er in, rest aan de wasrek, en dan nog hangt ie vol.
(het zal vast schelen dat ik nog nooit met 40 graden in Frankrijk ben geweest waarbij de was dan in 1 uur droog is..weliswaar dan kurken handdoek vermoed ik maar soi, ook geen scrub meer nodig dan)
Geplaatst door: Mira
, Datum:
10.04.2010 20:22
Die emmer van Tupperware doet echt niks meer dan een andere emmer. De vlekken zijn er echt niet zomaar uit. Je moet nog steeds hard werken als je de wasmachine niet wilt gebruiken...
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
11.04.2010 12:46
Wastonnen nu bij boerenbond in de aanbieding.
Geplaatst door: thuis
, Datum:
11.04.2010 13:40
Wij gebruiken altijd een vuilniszak. Goed in de zon leggen en de was wordt prima schoon. Kun je ook regelmatig door elkaar schudden. werkt zeker zo goed als een emmer.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
11.04.2010 13:43
Wij gaan regelmatig zwemmen met onze kleren aan.
Een handje zeeppoeder achter in je onderbroek en alles wordt prima schoon.
Geplaatst door: emmertje
, Datum:
11.04.2010 14:44