camping zonder kinderen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
20.12.2006 12:00
Ben voor het eerst op dit forum en moet vermelden dat ik niet alle reacties gelezen heb en voor dat ik verder ga ja ben ook kind geweest en ja we hebben ook kinderen of (bah)kids zoals dat soms genoemd wordt.
Ben zelf geen voorstander van een camping zonder kinderen en er zijn genoeg volwassenen die meer lawaai maken als kinderen.
Wat mij de laatste jaren steeds meer op begint te vallen is dat kinderen erg veel van hun ouders mogen en horen ook wel eens andere mensen klagen over het gedrag van kinderen.
Wat ik zelf wel eens meegemaakt heb is dat bv kinderen in een supermarkt in de verpakking van het vlees zitten te prikken en als je de ouders erop aanspreekt kijken ze je aan zo van waar heb je het over !!! kwestie van mentaliteit.
Wij vinden het niet normaal dat kinderen andere mensen lastig vallen maar zoals ik op het forum gelezen heb wordt hebben soomige ouders een andere mening want ze hebben zelf vakantie!! bedoel maar
Geplaatst door: werker
, Datum:
20.12.2006 18:41
Theo: dit gedrag vertoonden de kinderen 20 jaar geleden ook al in de supermarkt. Ik werkte er toen nog. Kinderen die snoepzakken leeg zaten te kauwen, kinderen die het dozenhok gebruikten als speelhol en alle leeg dozen kapot trapten, spelletje spelen met de aut. deuren (open-dicht-open-dicht etc) terwijl de kassière zat te blauwbekken. En de ouders? Stonden regelmatig de bladen UIT te lezen op de lectuurafdeling. Sprak je de ouder er op aan, kreeg je soms de reactie "O doet ie dat" of "dat mááág niet" en las vervolgens verder.
Gelukkig waren er ook ouders die hun kindertjes wel goed in de gaten hielden.
Ik wil maar aangeven dat dit dus niet van de laatste tijd is.
Geplaatst door: Pat
, Datum:
20.12.2006 20:53
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
21.12.2006 10:03
Hallo Werker! Welicht heb je ook gelijk maar het viel ons eigenlijk pas tijdens deze vakantie echt op dat we op een camping waren waarbij kinderen in de auto zaten bij 30 graden een DVD te bekijken en het valt op dat ik soms het idee heb dat kinderen soms niet meer spelen.Ik weet nog dat toen onze kinderen klein waren wij vaak spelletjes deden (Ook onderweg)
Heb vorig jaar op een camping in Apt gestaan en daar was bijna een anti kinderen regime.
Voor ons maakt het niet uit en we kiezen nu ook voor campings waar geen animatie is ed. maar dat moet ook iedereen zelf weten.
Ken het niet maar een camping alleen met volwassenen lijkt mij ook heel saai
Geplaatst door: tineke
, Datum:
24.12.2006 14:29
Ik heb er weer één gevonden voor de rustzoekers:
Camping La Brasserie in Néris les Bains(Allier)
http://www.labrasserie-en-neris.com/camping.htm
"Onze camping is klein en we willen graag een rustige sfeer aan onze gasten aanbieden. Om deze reden is onze camping niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. "
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
24.12.2006 20:08
...maar wel geschikt voor gezinnen met grotere kinderen? Vanaf 10 jaar, vanaf 16 jaar (mits rustig)? Kortom: een weinig zeggende tekst, zonder die leeftijdsgrens.
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
24.12.2006 20:59
IK heb de site even bekenen, maar er mogen ook geen caravans op.
Geplaatst door: johan
, Datum:
28.12.2006 22:21
Geplaatst door: Bea
, Datum:
28.12.2006 22:40
Camping De Heerenborgh in Niekerk,alleen voor homo's.
Geplaatst door: Boer Krelis
, Datum:
29.12.2006 11:46
Ik heit noag 10h wieland in de Flevopolder, doar kunnen jullie woal stoan hoar. Rust zat...
Geplaatst door: rustzoeker
, Datum:
29.12.2006 11:55
Kook je ook voor ons dan, en de was doe je ook? ;)
Geplaatst door: jeroen
, Datum:
02.01.2007 11:16
heb je zo al genoeg antwoord, rustzoeker ?
Geplaatst door: Yvonne
, Datum:
02.01.2007 11:45
, Datum:
02.01.2007 19:50
Ja hoor ik ben hardstikke blij met alle reakties, vooral die laatste heeft mijn volle aandacht. Bedankt!
, Datum:
03.01.2007 21:48
, Datum:
04.01.2007 22:23
Geplaatst door: Loes
, Datum:
05.01.2007 16:16
, Datum:
05.01.2007 19:42
, Datum:
05.01.2007 19:51
Het zijn stuk voor stuk leuke ideetjes, ik vind het echt gaaf, bedankt.
Geplaatst door: frank
, Datum:
10.01.2007 21:31
Nieuw concept begrijp ik. In ieder geval ook iets waar kinderen niet welkom zijn. Misschien dat frankrijk ooit ook nog eens in hun pakket terechtkomt?
http://www.couplesonly.nl/