waterkoker (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: fran
, Datum:
16.01.2006 18:57
hoi
ik ben van plan om een waterkoker te koken om mee op camping te nemen. Is er iets waar ik op moet letten? (vermogen, niet te veel watt of zo??) Of zou ik een speciale campingkoker kopen en zo ja, hoeveel kost dat dan?
fran
Geplaatst door: ® diana
, Datum:
16.01.2006 19:00
Je kunt bij een camping zaak een waterkoker met een laag wattage kopen, kost nog geen tientje. We doen er al 2 jaar mee en het gaat perfect.
Geplaatst door: Roland
, Datum:
16.01.2006 19:13
een waterkoker van 500watt is leuk maar het duurd wel erg lang maarja je bent op vacantie wij doen het inmiddels op gas gaat net even sneller
Geplaatst door: daantje
, Datum:
16.01.2006 20:01
Ja Roland, maar met een normale waterkoker zorg je er wel voor dat de hele camping zonder stroom zit! Heb 's voor een luttel bedrag er een bij de Wibra gekocht (ik geloof € 4,99), ook de trekpleister of kruidvat hebben ze tegen het seizoen vaak in de aanbieding voor weinig.
Ik moet toch zeggen dat ik een waterkoker veiliger vind dan gas.
Geplaatst door: monique
, Datum:
16.01.2006 20:17
ik neem altijd mijn waterkoker van thuis mee en nooit geen problemen gehad met stroom uitval
Geplaatst door: anita
, Datum:
16.01.2006 20:23
Wij gebruiken een waterkoker van 500 watt. Dat werkt goed, ik denk dat het nog geen 10 euro kost. En dat wachten valt ook wel mee, je hebt vakantie.....
Geplaatst door: kampeerder
, Datum:
16.01.2006 21:24
wij hebben ook een water koker uit de campingzaak.al 3 jaar. van tristar blauw met wit. ze verkopen ze tegenwoordig ook bij blokker. hij is net 10 euro. 2 ltr inhoud. kookt best snel.het gekookte water doe ik dan in een thermoskan. dan hoef je niet telkens opnieuw water te koken.
Geplaatst door: Jacqie
, Datum:
16.01.2006 21:24